vaskedama+♂ 09 og 11 Skrevet 12. oktober 2009 #1 Skrevet 12. oktober 2009 Er ikke sånn kjempeflink, men synes det er litt kjedelig ble vanlige bordkort. Vi blir cirka 23 stykker.
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2009 #2 Skrevet 12. oktober 2009 Jeg syns runde eller litt flate steiner som en skriver på med gull eller svart er fine bordkort:) Så kan du lime på en liten plastblomst i barnets farge etter kjønn, eller noe:)
vaskedama+♂ 09 og 11 Skrevet 12. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 12. oktober 2009 går det an å kjøpe sånne fine steiner i hobby forretning? Har liksom ikke noen plasser å leite etter sånne steiner.
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2009 #4 Skrevet 12. oktober 2009 Ja, du har jo slike hvite, "myke"(glatte, da;)), runde pyntesteiner ulike steder. Som kanskje Nille, Plantasjen, blomsterforetninger, Bohus?
vaskedama+♂ 09 og 11 Skrevet 12. oktober 2009 Forfatter #5 Skrevet 12. oktober 2009 he he, greit å slippe plukke steiner i et elveleie 14 dager før dåpen! XD
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2009 #6 Skrevet 13. oktober 2009 Eller bare si: "Nå kan alle sette seg akkurat hvor de vil! Det er jo ikke noe vi skal legge oss bort i".
vaskedama+♂ 09 og 11 Skrevet 13. oktober 2009 Forfatter #7 Skrevet 13. oktober 2009 dytter jeg, kanskje det er noen som har andre forslag?
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2009 #8 Skrevet 13. oktober 2009 lag sutter, spray de med gul maling og skriv navnet på en rosa eller blå bånd. i tre, en tre kule, en flat trerunding (som man kan lage ansikt emd i bhg osv ) og en ring, lim dette sammen. sorry dårlig forklart lettere med bilde. si at du skal lage en sutt i butikken av tre , kanskje de skjønner hva jeg meiner, de blir kjempe søte og fine iallefal.
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2009 #9 Skrevet 13. oktober 2009 Jeg fikk kuttet opp vanlige hvite bordkort. Så tok jeg avtrykk av lillemann sin fot på hvert bordkort. Hadde også fått kuttet opp en avlang del som jeg satte på litt på skrå (så det ikke gikk over avtrykket). Festet det må små limputer (?) så navnet sto litt ut av selve kortet. Rundt navnet pyntet jeg med litt blåfarge. Kjøpte en liten svamp som var blå, som var til å dra rundt kanter o.l. Så de fikk en blå skygge. Fikk masse skryt av dem )
Gjest Skrevet 13. oktober 2009 #11 Skrevet 13. oktober 2009 Du kan kjøpe sånne "tags" på hobbybutikker. Slike som ser ut som slik ein setter på bagasjen. Så kan du male dem rosa eller blå og skrive namn. Det er kjempekult!
LM73 Skrevet 13. oktober 2009 #12 Skrevet 13. oktober 2009 Det fineste og mest praktiske bordkortet jeg har opplevd fikk jeg i august da jeg var i dåp. De hadde tatt et fint bilde av babyen, og så sto barnets navn og mitt navn under bildet, så hadde de laminert(lagt plast på det) og limt en magnet på baksiden, så når vi kom hjem kunne vi henge bildet av det nydelige barnet rett på kjøleskapdøra, eller annet egnet sted. Det behøver jo ikke å lamineres hvis man ikke har, eller ønsker å skaffe seg en sånn maskin, men lime magneten rett på baksiden av utskriften (må være litt ekstra tykke ark da). Magneten hadde ingen funksjon på bordet, bildet sto bare lent mot glasset på plassene våre. Var ca like mange i dåpen som dere blir. Overkommelig mengde.
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2009 #13 Skrevet 13. oktober 2009 Var i konfirmasjon i fjor.. Der brukte de CDer som bordkort.. Hadde lagt på bilde og navn på CDen og så hadde de brent de med video og bilder fra han var yngre
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2009 #14 Skrevet 13. oktober 2009 Enkelt og pent: Kjøp smalt silkebånd. Klipp ca 20 cm lange biter, skriv gjestens navn på båndet, legg det rundt stetten på glasset og tre endene på båndet gjennom hullet på en pen smykkeperle. Perlen skal være helt inne ved stetten, båndet ligge utover ved siden av glasset.
Amanda, ung mamma93 Skrevet 13. oktober 2009 #15 Skrevet 13. oktober 2009 spør om tips på panduro eller sånne scrap butikker. søk på google etter inspirasjon!
Bonusmamma13 Skrevet 13. oktober 2009 #16 Skrevet 13. oktober 2009 Mange gode forslag her. Når gutten min ble døpt kjøpte vi inn glass som vi malte og brente inn navnet til gjestene, så kunne de som ønsket ta det med seg hjem.. Kjøpte vanlige og rimelige vinglass og glassmaling så ble ikke så dyrt:)
S. Skrevet 13. oktober 2009 #17 Skrevet 13. oktober 2009 Hadde ikke allverdens tid, så jeg kjøpte hvite bordkort og sølvtusj. Skrev navn og tegnet en unik liten tegning til hver (bare blomster og sånt). Slo an det, folk tok dem med hjem og greier! Hadde ikke regnet med det akkurat.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå