Gå til innhold

kjøpe eller ikke kjøpe??


marsbebis:)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hehe, vi har kjøpt en sparkebukse/dress og ullsett: jakke og bukse. Ellers har vi sett på og bestemt oss for emmaljunga duo combi vogn, i grønn :) Vi ønsker oss stokke sleepi seng og en eller annen type stellekommode med badekar i. Lenger enn det har vi ikke kommet, men det ordner seg vel før minsten kommer ut...

 

Du da handlet noe enda?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg har overhode ikke kjøpt noen ting og egentlig så gruer jeg meg litt ettersom samboeren min ikke har hatt barn før og kanskje ikke forstår alt som må handles/skaffes før babyen kommer i hus.

 

Vi har lite med penger, så det blir vel å kjøpe mest brukt, som vogn og slikt, så akkurat nå at de har en del på finn.no. Men hvorfor skal alle barnevogner se så triste ut? Synes alle er mørkeblå eller grå...

 

Ellers har jeg heldigvis tatt vare på del fra min datter og har en del andre babyer rundt meg "den" kan arve fra.

 

Må innrømme at jeg gleder meg jo til å få ting i hus. Vurderer også en gyngestol for å bysse barnet, det reddet meg mye sist gang husker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har kjøpt noen bodyer og en varm fora dress. Har ikke vist kjønn så vi har ikke villet kjøpe formye, men har ikke kunnet la være. Nå vet vi hva vi får og det blir lettere å kjøpe ting.

Må også ha vogn, stellebord, seng osv da dette er første mann. Vi får ta det etter hvert slik at vi ikke får alle kostnadene i samme måned.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi bruke vogna frå forigemann, den er knall raud.

Ellers er eg så overtroisk at ingentong nytt blir kjøpt inn før max 5 veker før termin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...