bompibomp Skrevet 12. oktober 2009 #1 Skrevet 12. oktober 2009 Hei .. kjenner at det at "dirrer" i magen noen ganger om dagen.. Skjønner ikke hva han gjør der inne som får det til å holde på sånn - nesten som slags lang skjelving.. han må jo ha helt spasmer. Noen som kjenner likt?
ღMorgenSolღ Skrevet 12. oktober 2009 #2 Skrevet 12. oktober 2009 Ja jeg kjenner det! Har også lurt litt på hva i alle dager som foregår inni der når han gjør dette..
dølajinta Skrevet 12. oktober 2009 #3 Skrevet 12. oktober 2009 Babyen hikker sikkert. Har lest at pulserende bevegelser er hikking
_Amanda_ Skrevet 13. oktober 2009 #4 Skrevet 13. oktober 2009 Hehe.. Jeg kjenner også dirring/murring inne i magen. Har vært usikker på om det er babyen eller noe annet jeg kjenner. Er bare 16+6. Føler selv at det kan være babyen i og med at følelsen er helt ny for meg.
Gjest Skrevet 13. oktober 2009 #5 Skrevet 13. oktober 2009 Jeg kjenner det også Tror det kan være hikking, ja. Selv om det varer lengre enn ett hikk, liksom. Merket ikke dette under første svangerskap, men flere ganger nå. er nå i uke 24.
Jahoo Skrevet 13. oktober 2009 #6 Skrevet 13. oktober 2009 Hei. Er innom fra 3. trimester jeg.. Har hatt sånne dirringer så det holder i 2. trimester.. Ikke så kjennbare nå.. Fikk egentlig ikke vite helt hva det var, men mulig det er press på en muskel eller nerve.. Det kommer og går helt jevnt og føles litt som vibrasjoner fra en ringeklokke..?? Vet ikke hvordan jeg skal beskrive det. hikking er det ikke i alle fall for det har jeg nå flere ganger om dagen..
Mamman til Joachim Skrevet 13. oktober 2009 #7 Skrevet 13. oktober 2009 tror jeg har lest et sted at dette skjer når babyen tisser.
♥Madame_Mim♥ Skrevet 13. oktober 2009 #8 Skrevet 13. oktober 2009 Det har jeg også lest. Dersom magen dirrer er det babyen som tisser. Hikker babyen rister magen i takt med hikkene på en måte. Gleder meg til å kjenne disse tingene jeg å. er 19+2 så er nok litt tidlig for meg enda :-)
Jahoo Skrevet 13. oktober 2009 #9 Skrevet 13. oktober 2009 Det kan vel ikke være mulig.. De dirringene jeg snakker om varer i timevis og er sånn 3 sekunder dirring, 2 sekunder stopp, tre sekunder dirring og to sekunder stopp.. Er mye som skjer med kroppen, så ikke godt og si, men at babyen tisser, det må være en annen følelse tror jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå