Gjest Skrevet 12. oktober 2009 #1 Skrevet 12. oktober 2009 Fikk høre av noen på jobben som betaler ned lånet via fond el noe, noen som vet noe mer om dette??? Ble visst veldig mye billigere.. Prøvde lete på nett men fant ikke så mye info om det i grunn... Da betaler man renter hver mnd og et visst beløp til fond i mnd, en gang i året tar man det som er i fondet og betaler ned på lånet... Er litt risiko, men jeg er litt nysgjerrig også i grunn.... Erfaringer osv???
MrsMilla Skrevet 12. oktober 2009 #3 Skrevet 12. oktober 2009 Dette hørtes risikofylt og skummelt ut. Det krever at du har høyere avkastning på fondet ditt etter at kostnadene for å ha fond, samt overskuddet er beskattet, enn banklånet ditt. Skal altså ha temmelig høy avkastning på dette fondet... Ville ikke gjort dette, det høres ut som et tapsprosjekt! Hilsen økonomen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå