Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2009 #1 Skrevet 12. oktober 2009 Snakket med min mann i dag. Jeg er på ferie hos bestemor på 80 år, og han ringte for å høre hvordan det gikk. Jeg var opptatt med noe, så jeg tok ham like godt på høytaler så jeg fikk frie armer. "Jeg gleder meg til du kommer hjem", sa han. "Da skal vi ha analsex" Jeg får akkurat med meg blikket til bestemor når hun hører det. Vet ikke hvem av oss som var flauest. Bestemor bad ham passe munnen sin, det var fintfolk tilstede. Godt at hun ikke er prippen. Har du opplevd noe morsomt i dag?
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2009 #2 Skrevet 12. oktober 2009 Haha! jeg ville nok sagt til mannen min at jeg har på høytaler. Man vet aldri hva som kommer ut av munnen på noen:) Jeg har nok ikke opplevd noe morsomt i dag, annet enn at min far så ut som "Asbjørn" i julenøttene, da han skulle koble data til tv!
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2009 #3 Skrevet 12. oktober 2009 Det er normal folkeskikk å si "Du er forreste på høytaler" når det er flere i rommet.
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2009 #4 Skrevet 12. oktober 2009 hehehehe ) er jo litt morsomt da ) kanskje du nevner at du har på høytaler nestegang ;o)
Miss Honey Skrevet 12. oktober 2009 #6 Skrevet 12. oktober 2009 ojsann!! det var jo nesten ikke morsomt en gang, bare flaut! pleier han å si sånn i telefonen? haha stakkars deg sa bestemor noe etterpå da? eller latet hun som ingenting? morsomste jeg har opplevd i dag var da vi var 4 stk med barnevogn som skulle på bussen. senere på ruta kjører bussen forbi en videregående skole. så der fyller alltid bussen seg opp. men nå måtte de to ytterste ta ut barnevognene for at ungdommene skulle komme seg forbi og sette seg på setene bak. selvfølgelig var jeg den første av de med barnevogn som skulle av (og første som gikk på, så jeg sto innerst) så alle barnevognene måtte ut igjen for å slippe meg av.. stress!
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2009 #7 Skrevet 12. oktober 2009 OMG, tror jeg hadde fått varige men om min gamle bestemor hadde hørt mannen min si noe sånt..!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå