Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2009 #1 Skrevet 12. oktober 2009 nåe venner ordner det, hva gjør de da?
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2009 #2 Skrevet 12. oktober 2009 Kjenner ingen som har hatt det i norge- er vel en amerikansk greie. Er noe som arrangeres for mammaen rett før termin- hvor vennene "dusjen" hun og babyen med gaver. Så da gir man liksom gaven før fødselen, og ikke etterpå.
MrsMilla Skrevet 12. oktober 2009 #3 Skrevet 12. oktober 2009 Fest som holdes for mor mens hun er gravid. Venninnene hennes og andre damer (dette er ganske mannefritt) har med seg masse gaver, typisk babyklær og andre babygaver. Så prates det og åpnes gaver og gratuleres og greier.
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2009 #4 Skrevet 13. oktober 2009 No tull for folk som har sett for mye på Friends
*Mammalykke* Skrevet 13. oktober 2009 #5 Skrevet 13. oktober 2009 Jeg ble jaget i dusjen av samboer på søndag for vi skulle i middagsbesøk hos svigers. Da jeg kom ut igjen sto det deilig mat på bordet og masse venniner i sofaen som hadde med seg masse fine gaver! Ble kjempe overrasket! Var veldig koselig så synes ikke denne tradisjonen er så tullete. Bedre enn halloween værtfall. Jeg satt værtfall veldig pris på det og kommer til å gjøre det samme når noen av mine venniner skal ha små.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå