OsloMor Skrevet 12. oktober 2009 #1 Skrevet 12. oktober 2009 Vår første katt Bamse, måtte avlives i dag. Forferdelig trist, og for en sorg man føler for kjæledyret sitt, minst like stor som kjærligheten man føler. Kan ikke tro at han aldri skal gå rundt i huset og spre glede mer. Hele familien var der og tok farvel med han, og han malte og "snakket" med oss, enda så syk han var. Nei, dette er noe av det sørgeligste jeg har vært med på.
Monajenten Skrevet 12. oktober 2009 #2 Skrevet 12. oktober 2009 Åh nei så utrolig trist:-( Kondolerer så mye:-( Jeg mistet katten min som jeg hadde hatt i 13 år da jeg var gravid med største. Han var også syk og måtte avlives. Det er helt grusomt:-( Stor klem fra vestlandet!
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 12. oktober 2009 #3 Skrevet 12. oktober 2009 Uff, ikke si det engang - jeg føler virkelig med deg ( Dyr er dyr, men jammen blir man utrolig, utrolig glad i dem, og desto verre når man må "la dem gå"...
OsloMor Skrevet 12. oktober 2009 Forfatter #4 Skrevet 12. oktober 2009 Takk for det:) Ja det er en sorg over et fullverdig familiemedlem. Vår var bare 6.5 år, men hadde dårlige nyrer og behandlingen hjalp ikke og han ble sinnsykt dårlig på lørdag. Verste er jo at han har bror (katt) som er igjen, og som bare går og leter etter sin livskamerat, sturer og ligger på Storepus sin plass.
mozell Skrevet 12. oktober 2009 #5 Skrevet 12. oktober 2009 Så trist, kondolerer! Det er fælt når man må si farvel til dem, selv om de er gamle og/eller syke..
Tøysetipp Skrevet 12. oktober 2009 #6 Skrevet 12. oktober 2009 Det var trist Oslomor. Sterkt at dere var med alle sammen. Rørende at han malte og 'pratet' med dere, før han ble avlivet. Ja, uff da. Gode tanker på en trist dag, til deg.
Nullstress;) Skrevet 12. oktober 2009 #8 Skrevet 12. oktober 2009 uff det er så trist når sånt skjer. vi måtte avlive katten vår da jeg var 13. hadde hatt pico, katten, siden jeg var 1 år. jeg kommer ALDRI til å glemme den siste kjøreturen. hun ble dårlig, så vi tok henne til dyrlegen. han sa at hun hadde livmorbetennelse og nyresvikt. vi fikk henne med hjem igjen, samt en del smertestillende, så vi kunne ta farvel hjemme. dro tilbake til dyrlegen dagen etterpå, og...... uff, får klump i halsen bare jeg tenker på det. gruer meg til det skje igjen. katten vår er nå 6 år.....
cherry coke Skrevet 12. oktober 2009 #9 Skrevet 12. oktober 2009 Uff! Det er utrolig trist å miste et kjæledyr=( Hadde hunden min i 15 år før han måtte avlives og jeg gråt i dagesvis. Jeg føler virkelig med deg kjære du. God klem fra meg.
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 12. oktober 2009 #10 Skrevet 12. oktober 2009 Uff, så trist! ( Det er helt forferdelig når kjæledyrene dør fra oss.. =( Man blir fryktelig glad i de, og de er et familiemedlem de også. Ta vare på de gode minnene. Nå koser katten seg på de evige jaktmarker! =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå