Gå til innhold

Vintersko- igjen..!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Litt tomt i lommebøkene våre for tiden, ettersom jeg tar lappen og det tar laaaaang tid..

Men nye vintersko må småen ha. Hadde egentlig tenkt at jeg måtte finne noen Goretex på tilbud, men så at Skofus har noen som er veldig like, og som er 200 kr billigere.

Er det noen som har erfaring med disse? Jeg har liksom fått innprentet fra min svigermor at det er VELDIG viktig med gode sko, men kanskje Skofus er bra nok?

Småen er 21 mnd.

Innspill?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har kun god erfarig med viking goretex. Men syns disse er på halv pris stadig jeg. Kjøpte selv i forrige uke, fjorårets modell til 300 kr:)

Skrevet

Ja, de er på salg, men har til nå vært uheldig i år- utsolgt i småens størrelse.. skal fortsette å leite litt, men har jo begrenset med tid da..

Skrevet

Se etter salg i nettbutikker?

Aner ikke, har samme problem selv akkurat nå.

Skrevet

Hun i butikken her hos meg sa at skofus sine på langt nær var like vantette. Så da styrte jeg unna dem.. men d spørs vel litt hvilket bruk du skal ha dem til? Går barnet i barnehagen f.eks? Dyrt med vintersko ja.. Men enig med svigermoren din. Sko er viktig! Kansje du kunne fått henne til å sponse litt.....? :)

Skrevet

Jeg har hatt skofus sine og de er slett ikke like bra. Det er vel 3 år siden nå, så mulig de er forbedret. Gutten ble våte i de vi hadde i alle fall, så jeg har ikke kjøpt de etter det. Jeg holder meg til Viking goretex... Men det er jo dyrt. Du får lete etter gode tilbud på nett!

Skrevet

Takk for gode innspill! Da surfer vi nettet :)

Skrevet

vet at det skal være "elleville dager" på div sentre rundt omkring fra 20.10, og hørte rykter om ta tre betal for to på eurosko. Så om dere trenger flere sko enn bare vintersko til knøttet, kan det være verdt en titt på den kampanjen.

Skrevet

hvilken butikk er viking på salg?

Skrevet

Om det er goretex eller sympatex eller en annen form for ...tex er nok ikke så viktig. Skoene skal være vanntette og pustende hvis de er tex-ettellerannet.

Ellers kan kanskje Sorell skoene være noe? De er som regel på salg til 299 og hvis du impregnerer de jevnlig så har du gode og varme sko gjennom vinteren.

Skrevet

Jeg har hatt masse skofus til mine barn og har aldri blitt våte i dem da altså! Behøver ikke kjøpe alt som koster mest;)

Jeg har også kjøpt ecco og andre div merker, men kan ikke si jeg merker noe forskjell! Så har jo Ponni også som ikke koster sååå mye..

Skrevet

Jeg har ei jente på snart 2 år som konstant er kald på føttene,selv om hun har tynne sokker i ull,ullsokker utapå der igjen og cherrox så er hun ise pise kald som hun kaller det..

skoene er ikke for trange heller..

viktig med gode varme vintersko da..

Skrevet

Hm.. bare en apropos.. Må man ha tjukke sokker i vintersko, eller skal de være varme nok i seg selv,..?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...