Gå til innhold

Dock boots!

Anbefalte innlegg

Skrevet

kom i dag og hentet barna i barnehagen. så sier en ansatt at de skoa der var bare no drit. de blir rett og slett våte på bena... men det var ikke spesiellt vått ute i dag... Hun sa hun ville ha byttet de inn.. noen andre som syns de er dårlige?

Hva har dere inni?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Største her har dock boots og de er da veldig vanntette?!

Skrevet

er jo det det står på de også.. kan det være han har blitt svett og derfor våt? hva har din sønn inni?

Skrevet

Det er datteren min som har:-) Hun brukte bare vanlige sokker da det ikke var kaldt, og nå bruker hun ull inni.

Hun har blitt våt et par ganger, men da har det vært fordi regnbuksen har sklidd opp fordi hun ikke har festet strikken godt nok under. Men nå har hun regnbukse med gummibånd som ikke sklir opp, og dermed har hun ikke vært våt heller:-)

Skrevet

hmm. prøver de igjen i morra jeg da. har ikke no anna å ha på de enda.. så får vi se. prøver med ett par tynne ullsokker bare.

Skrevet

Storesøster her i huset på 3 1/2 har slike, og har brukt de noen uker nå i VELDIG vått trøndervær. Hun er tørr som en flis på beina hver dag, og god og varm.

Skrevet

Eldste min hadde dem i fjor, og de er bare vannavstøtende i neopren skaftet. Altså tar de inn vann når det er skikkelig vått.

Skrevet

dock boots fungerer best under 5 varmegrader. Er det varmere så utvider neoprenen seg for mye slik at den lettere suger til seg vann.

Men mini har dock boot med gummi nesten helt opp og har ennå ikke blitt vår på bena... Og han elsker å sitte oppi vanndammene...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...