Gå til innhold

er dette mitt problem eller arbeidsgiver?

Anbefalte innlegg

Skrevet

er i permisjon og når jeg leverte søknad til NAV så sa de at de hadde alt de trengte fra meg, resten av opplysningene de trengte skulle de få direkte fra arbeidsgiver.

nå har jeg fått et brev hvor det står at de mangler disse opplysningene de skulle få fra arbeidsgiver.. og sier jeg må skaffe disse!

men jeg får jo penger på kontoen hver måned (siden det er arbeidsgiver som betaler disse til sine ansatte i permisjon og får det så igjen fra NAV)..

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jøss, har ikke nav fått? Bombe...

Du kan si fra til arbeidsgiver da, men når alt kommer til alt blir det dem sproblem siden du får lønna fra dem

Skrevet

Send en purring til arbeidsgiver, du.

Ev. så kan du be om å få de opplysningene nav trenger også overlevere dem selv (selv om det strengt tatt ikke skal være nødvendig), det er bare et veldig enkelt skjema som skal sendes inn.

Skrevet

ja, det var det de sa også at jeg kunne få det fra arbeidsgiver og levere det selv. men litt irriterende når jeg fikk beskjed om at det skulle de ta med arbeidsgiver. syns de kan purre på arbeidsgiver og ikke meg...;)

men jeg får jo lønn ja, men da får vell ikke min arbeidgiver igjen pengene fra nav.. men egentlig ikke mitt problem tenker jeg.. men får vell gi beskjed til arbeidsgiver da...;)

Skrevet

Selvfølgelig må du si fra til arbeidsgiver, det er da menneskelig å glemme! Og det kan fort bli ditt problem også hvis arbeidsgiver leverer kravet for sent, ikke får penger fra NAV, går konkurs og du mister jobben.... For å sette det på spissen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...