Elle melle deg fortelle Skrevet 12. oktober 2009 #1 Skrevet 12. oktober 2009 Neste uke skal jeg på sykehuset for å operere ut en visdomstann som ikke vil frem. Hører så mye forskjellig i forhold til det her. Noen mener man blir sykmeldt noen dager på grunn av vondter og stingene, andre mener at det ikke er vondt og man går på jobb etterpå. Er det noen som vet noe om dette??
Gjest Skrevet 12. oktober 2009 #2 Skrevet 12. oktober 2009 Ville ikke gått på jobb samme dag i hvertfall! Har operert ut to visdomstenner, og jeg hadde ganske vondt samme dag og en del dagen etter. Deretter var det mest bare ubehag, spesielt når jeg skulle spise. Du får sterke smertestillende som ikke kan kombineres med bilkjøring, så da bør en vel ikke jobbe heller. Jeg var skoleelev på det tidspunket og var på skolen dagen etter jeg opererte i hvertfall. Vil også anbefale deg å be om at de IKKE legger på den lille gasbindbiten etterpå. Den satte seg fast i såret på meg første gangen og det var sykt vondt å få den av, så ba om å slippe andre gangen og det gikk like fint uten den.
Elle melle deg fortelle Skrevet 12. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 12. oktober 2009 Tusen takk for svar... Jobber på en småbarnsavdeling så kommer uansett ikke til å gå på jobb samme dag.. Avhengig av bil for å komme meg på jobb er jeg også... Får vel bare vente å høre da. Hadde bare vært fint å fått på plass vikar på forhånd om jeg absolutt ikke kunne jobbe:-)
therehag Skrevet 12. oktober 2009 #4 Skrevet 12. oktober 2009 har tatt alle min 4... den jeg trakk var ikke noe stress, men de 3 jeg måtte skjære ut gjorde at jeg tok en dag hjemme(samme dagen), men dagen etter var jeg på jobb:) men mulig det gjør litt vondt å snakke høyt;)
Elle melle deg fortelle Skrevet 12. oktober 2009 Forfatter #5 Skrevet 12. oktober 2009 Da satser jeg på at jeg er klar for jobb ganske raskt;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå