Gå til innhold

Dere som har 30 000 i inntekt i mnd-

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor mye lån har dere?

Vurderer å kjøpe nytt hus,men vi er den typen som liker å leve bra,så vil ikke ha det så trangt i mnd..

Har to barn..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Brutto eller netto for begge?

Skrevet

Ja,tilsammen..

Jeg jobber redusert pga ungene,og det vil vi fortsette med så lenge de er små,og mens de går på barneskolen..

Nå har ikke jeg regnet med barnetrydga da.. inkl i de 30 000..

For å være nøyaktig,så har vi utbetal nesten 32 000 kr (barnetrygd ikke inkl her heller)

Skrevet

Hmm uten annen gjeld så vil jeg tippe 1.2 - 1.3 eller nå slikt.. Hvertfall hvis dere ikke vil ha trang økonomi..

Skrevet

Brutto eller netto ?

Vi har utbetalt ca kr 60.000,- og har gjeld på 3,2 mill. Helt greit, men ikke vedlig god råd.

Skrevet

Jeg har utbetalt ca 35 000 tilsammen, alt inkl hver måned. Har husleie og lån som tilsammen tilsvarer ca 1 mill i månedsbetaling. Det er da litt over 7000 pr mnd. Det går uten problemer. Men om en ikke bor i borettslag, så får en jo kommunale avgifter og forsikring + utvendig vedlikehold osv i tillegg.

Men jeg har ikke lån etter inntekt, for det trengte jeg ikke for denne leiligheten her. Så jeg vet ikke hva jeg kunne fått, bare hva jeg trengte.

Skrevet

Om dere skal leve noenlunde bra med den inntekten ville jeg ikke hatt så mye mer enn 1-1,2 mill i lån.

Skrevet

Husker ikke hva forskjellen på brutto og netto er jeg,men jeg mener utbetalt,altså etter skatt.

Skrevet

Hm..

Blir sikkert rundt 1.2 eller noe..

Har ikke fått taksert huset våres enda,men regner med å få igjen 200 000 kr for huset..

Har gjort en del her,samt att vi har nedbetalt noe også..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...