mam <3 Skrevet 12. oktober 2009 #1 Skrevet 12. oktober 2009 Sendte smokkene til sabeltann i dag tidlig. Nå var det leggetid for 2 timer siden og det er bare vræling. Jeg blir helt kokt i hodet av det (ja, jeg er bortskjemt, hun gråter aldri når det er sovetid) Hva skal jeg gjøre, skal jeg være myk å la henne sitte i sofaen til hun slokner av seg selv, eller skal jeg fortsette slik som jeg har gjort til nå, med å gå inn, roe henne ned og så gå ut igjen? Hun sitter i senga å vræler etter smokken. Stakkars. ;( Er snart 3 år.
Mille** Skrevet 12. oktober 2009 #2 Skrevet 12. oktober 2009 Fortsett å gå ut og inn og forsøk å roe henne, første natta er verst. Lykke til videre. )
mozell Skrevet 12. oktober 2009 #3 Skrevet 12. oktober 2009 Ja, det er gjerne verst denne første kvelden, men regn gjerne med litt sutring de neste 2-3-4 kveldene. Min eldste sluttet da han var litt over 3, og ga smokken sin til den vesle fetteren sin som da var baby - og det var et par kvelder der han var fast bestemt på å reise tilbake dit og hente smokken ut av munnen på babyen. Hehe. Men brått var det slutt på det også, så bare hold ut!! (jeg skjønner godt at du er frustrert!!)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå