Tommage♀♂ Skrevet 12. oktober 2009 #1 Skrevet 12. oktober 2009 Ikke for at jeg har noe mot svigermor altså; tvert i mot synes jeg selv at jeg har en flott svigermor, og vi prates ofte på tlf osv. Meen, det er jo ikke alt jeg vil dele med henne liksom... Har ikke mange venner på FB, nettopp av samme grunn. Siden jeg er ganske aktiv der så har jeg begrenset vennelisten temmelig mye. Hva gjør jeg nå da?
Gjest Sekretøsa Skrevet 12. oktober 2009 #2 Skrevet 12. oktober 2009 Legg ho til og heller sperr henne fra "hemmelige ting"... jeg har svigerfar på fb
Tommage♀♂ Skrevet 12. oktober 2009 Forfatter #4 Skrevet 12. oktober 2009 Hmh, nå har jeg ordnet det sånn at de på limited profile ikke kan se bilder og statusoppdateringer. Må være temmelig safe da vel? Er jo pokker meg nødt for å legge henne til
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 12. oktober 2009 #5 Skrevet 12. oktober 2009 Hahaha!! Håper ikke gubben hadde samme reaksjon (ikke nevt for meg i alle fall) da mamma la ham til :oDDD Limited må jo være bra ;o)
Anne-B. Skrevet 12. oktober 2009 #6 Skrevet 12. oktober 2009 Så lenge du ikke legger ut om problemer i familien, sexliv eller sier noe nedsettende om svigermor, så kan det vel ikke ha så mye å si.
Pippilotta med 2 blå! Skrevet 12. oktober 2009 #7 Skrevet 12. oktober 2009 Føler med deg! Det samme skjedde nettopp meg. Skrev om det her jeg også, og fikk masse kjeft for at jeg var skeptisk til å legg til min egen svigermor på facebook! Men som du sier; det er ikke alt man vil dele med svigermor. Så jeg putta henne inn i under "Limited Profile" sammen med de andre jeg ikke vil skal se absolutt alt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå