¤A-09¤ Skrevet 12. oktober 2009 #1 Skrevet 12. oktober 2009 Nå er lillegutt for liten til bagvognen så da er det på tide å bytte, men da dukker det opp ett par (kanskje litt rare) spm: Må de bruke selen hele tiden? Både når de sitter og ligger? (Herregud jeg føler meg lost) Jeg kommer i første omgang til å ha vognen på nest laveste hakket når han ikke sover, for han er ikke så flink til å sitte ennå. Hvordan gjør man det med sele kombinert med voksiposen? Det er såvidt jeg kan se ingen hull til selene i posen?!? Håper noen kan svare meg på disse nybegynner-spørsmålene!
M og gutta Skrevet 12. oktober 2009 #2 Skrevet 12. oktober 2009 Du velger jo selv om du vil ha sele på hele tida. jeg setter ikke sønnen min i uten sele. Du sier at han ikke er så flink til å sette seg ennå, men han kommer til å prøve. Det er like lett å skli ut av gona om man ikke sitter fast. Hvis du har den "gamle" type voksipose, så er det sydd ferdig rundt der du kan klippe hull til selene. Den nye voksiposen veit jeg ikke. Håper du blei litt klokere.
¤A-09¤ Skrevet 12. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 12. oktober 2009 Jeg velger selvfølgelig det som er tryggest for barnet mitt og når jeg tenker meg om, så vil han helt sikkert prøve å komme seg høyere opp. Han holder iallfall på slik når han ligger i baggen så da blir det sele hele tiden! Ang posen så har jeg Voksi Urban, kjøpt nå nylig. Ser det er noen sømmer rundt der selen skal være, så får prøve det du nevner. Takk for hjelpen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå