Nr 2 i magen:) Skrevet 12. oktober 2009 #1 Skrevet 12. oktober 2009 Noen som har noen bærbare dvd - spillere å anbefale for bilen spesielt. Vanskelig å velge mellom alle som finnes på markedet. Tips mottas med TAKK:)
Abracadabra Skrevet 12. oktober 2009 #2 Skrevet 12. oktober 2009 jeg har bare erfaring fra én, men den er til gjengjeld GENIAL! jeg kjøpte den i fjor, da var den best i test, men det er sikkert kommet en ny versjon nå...jeg kjøpte altså en Jensen bærbar dvd-spiller. den kan brukes i bil og har medfølgende feste- og ladegreier til det...den kan brukes som digital fotoramme (leser fotokortet direkte)...jeg bruker den akkurat nå til vanlig dvd-spiller, koblet til tv'en...jeg har en slik liten ekstern harddisk med ca 200 filmer på, i .avi-format, og den leser og spiller av de filmene...det er ikke en skuff eller luke å legge dvder inni/oppi, men en sprekk i siden, så det er ingen "løse" deler som junior kan klare å knekke av...det følger også med fjernkontroll. jeg gjorde den t.o.m. sonefri ved å søke opp en kjempeenkel hack på internett, hehe... min mann som bare himlet med øynene når jeg kom hjem med den er helfrelst, og synes den er genial han også! som sagt, jeg har bare erfaring fra denne, men har ikke en eneste negativ ting å si om den. lykke til i jakten!
Nr 2 i magen:) Skrevet 12. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 12. oktober 2009 Tusen takk:) Kjempe bra å få tips. Men vet du hva mer den het, evt prisen på den? Er flere å velge mellom i Jensen også! Ikke til å bli klok på dette. Tenkte å kjøpe en nå før vi skal fly i 5 timer:) Håpe at den kan bidra positivt:) Er den ok å ha i bilen og enkel å montere? Mulig det blir den da. Best i test i fjor er jo tegn på at den er bra. Igjen, takk takk.
Abracadabra Skrevet 12. oktober 2009 #4 Skrevet 12. oktober 2009 http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfoVnet.aspx?plid=38576 her er link til den i hvert fall, ser at det står at den er utgått, oops! men det går kanskje an å oppdrive på et annet nettsted, evt forsøke en av de nyere versjonene. den var litt dyrere enn andre, men den var helt tydelig av litt bedre kvalitet også, synes jeg. den har fått en del kritikk pga at den ikke har et enklere grep for å få den inn og ut av bilen, vi har faktisk ikke brukt den i bil mer enn en gang, men det var ikke vanskelig å montere den nei, det bare tok litt lenger tid enn om den hadde hatt en ferdigmontert ramme å klikke den fast i,. om du skjønner. lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå