Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2009 #1 Skrevet 12. oktober 2009 Var med min mor på shopping her om dagen. Ekspeditøren fikk min mor til å prøve en tights, og de spurte da om min mening. Jeg svarte da at jeg egentlig ikke synes noe om tights dersom man er har passert 50...Ekspeditøren ble da nærmest personlig fornærmet og nevnte det minst 5 ganger at tights IKKE hadde noen aldergrense. Jeg svarte at dette bare var min mening, og om andre mente noe annet var det helt greit. Er det jeg som er sær, og som mener at man til en viss grad skal kle seg etter sin alder? Eller passer tights, miniskjørt o.l. til alle, uansett alder? Forøvrig ble det ikke noen tights på min mor...hehe... I stedet fant vi en kjempefin kjole, som både vare klassisk og tøff...
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2009 #2 Skrevet 12. oktober 2009 Tights er utrolig harry uansett alder når man er over 12 år
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2009 #3 Skrevet 12. oktober 2009 Syntes tights er fint i alle aldre, men toppene må passe alderen og kroppsfasongen.Er man over 50, så burde toppene gå ihvertfall ned til midten på låret, nesten rett over kneet. Også burde tightsen være mørk.
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2009 #4 Skrevet 12. oktober 2009 litt enig med 20:26 Alder spiller ikke så mye rolle. Mange feiende flotte damer som kler tights selv om de er over 50... Se bare madonna, hehe!
prekæs Skrevet 12. oktober 2009 #5 Skrevet 12. oktober 2009 Tights er greit det. I alle aldre. Men ville definitivt latt rumpestørrelsen avgjøre. Uansett alder. Og lengden på overdel. Mine kjoler og skjørt er forresten lengre enn før, selv om rumpestr er den samme. Harnte helt panikk heller:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå