Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2009 #1 Skrevet 12. oktober 2009 Jeg skal snart ta teoriprøven. Synst den er så vanskelig. Ser på oppgavene på nettet (prøve.no). Er det disse oppgavene vi får på prøven? Eller er disse oppgavene bare noe vi kan øve oss på, og da vil få noen helt andre oppgaver på selve prøven? Ellers noen gode tips å ta med på veien?
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2009 #2 Skrevet 12. oktober 2009 er det den testen du betaler for? eg tok testen på atv.no tror eg. fikk beskje av flere at når eg hadde klart den noen ganger klarte eg teorien. å det gjore eg tok teorien i mars.
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2009 #3 Skrevet 12. oktober 2009 test deg med de prøvene de har på atl.no. koster 30 kr for 24t, men det er verdt det. synes prøvene var tilnærmet like.
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2009 #4 Skrevet 12. oktober 2009 I mitt tilfelle var det ganske stor forskjell, er 45 spørsmål på teoriprøven, kanskje 5 av de jeg hadde fått før på nettet ..men jeg sto. Så det er nok veldig individuelt, men det er jo en fin måte å trene på uansett. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå