Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2009 #1 Skrevet 12. oktober 2009 at det er en egen navnedebatt her påp dib...........................................
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2009 #2 Skrevet 12. oktober 2009 Enig. Er evig lei: hvordan er foreldrene til ditten og datten. Herregud. Var kanskje morsom å gjette de 10 første gangene, men nå begynner det å bli litt kjedelig.
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2009 #3 Skrevet 12. oktober 2009 Ja!! *Urk* det er så utrolig mye tråder som hører til andre steder enn her inne. Jeg gidder ikke høre om dresser og vogner og annet fjas på denne sida.
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2009 #4 Skrevet 12. oktober 2009 Enig! Ugh, ugh, dress-innlegg er sååå kjedelige!!
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2009 #5 Skrevet 12. oktober 2009 joda, men er flere svar å få her... (jeg synes de trådene med navn på foreldre, beste og oldeforeldre var litt morsomme jeg)
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2009 #6 Skrevet 12. oktober 2009 Synes det er greit at personer spør om meniger om et spesielt navn her inne. Det gjelder jo gjerne et navn de tenker på til eget barn. Navnedebatt forumet er jo ganske dødt... Men "hva heter moren,faren, besteforeldre,søsken osv" og "hvordan er foreldrene til XXXXX" kan de spare seg for nå snart.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå