Gå til innhold

Hadde dere sendt barnet i bhg, dersom..

Anbefalte innlegg

Skrevet

han hadde temp på 37,7 nå ikveld?

Han har hatt feber i 2 dager, men idag har han ikke vært varm. Og helt lik seg selv, litt mer aktiv enn normalt faktisk. Spist masse og ikke sovet noe ekstra.

Han bruker å ha ekstra med feber på kvelden da, men hoppa inn på rommet og la seg for litt siden.

Hva hadde dere gjort??????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

da ville jeg sett på allmenntilstanden i morgen tidlig;)

Skrevet

heter det ikke at det er feber dersom det er mer enn 37,5 om morgonen og 38 om kvelden??

Tror jeg hadde sendt han i barnehagen når han ikke har hatt feber nå i dag. :)

Skrevet

37,7 på kvelden er ikke feber. Så når det er som du beskriver at ungen har vært i topp form i hele dag, aktiv og ikke kjentes varm ut så hadde jeg sendt i barnehagen : )

Skrevet

Man har ikke feber før det er over 38 så ja jeg hadde sendt han i bhg i morgen så sant han ikke har over 38 da :)

Skrevet

Jeg ville ha sjekket tempen i mårra tidlig, og hvis den er normal da, og formen er fin, så hadde jeg sendt i bhg.

Skrevet

Ja, sjekker i morgen tidlig også da.. Men, man skal jo være hjemme en dag etter "endt" feber også. Trodde 37,7 gikk som feber jeg? Men, det er mine egen konklusjoner da:)

Tusen hjertelig takk for svar damer.

Skrevet

Jeg syns ikke 37,7 er feber, men det er jo forhøyet kroppstemperatur. Men, det er jo stor sansynlighet for at tempen hans vil være helt normal i mårra, ettersom den er neeeesten det nå på kvelden.

Skrevet

om mine barn hadde hatt 37.7 så hadde jeg hatt dem hjemme. Men de har i utgangspunktet lav temperatur... rundt 36.4-36.6.... det samme har jeg. så jeg er helt slått ut ved 37.7...

Skrevet

Det er vel temp over 38-38,5 som blir regna som feber, og han høres jo helt frisk ut.

Skrevet

Hadde det vært min jente hadde jeg ikke sett på det som feber.

Hun ligger på ca 37,5 til vanlig hun.

Se det ann i morgen du :)

Sikkert ikke noe feber i morgen tidlig.

Skrevet

Det er jo gjerne slik at man har mindre forsvar på kvelden og på morgen. Ser du han an i morgen tidlig, og han ikke har feber så kan du sende ham i barnehagen om allmentilstanden hans er bra.

Sender med en go'klem fra meg.

Skrevet

Min lille hadde 37,8 i kveld og for meg er det feber. Han skal ikke i barnehagen i morgen.

Skrevet

Ja der er barn veldig ulike! mi jente har også lav temp til vanlig, 36,8, samtidig sies det at feber er over 38-38,5..... jeg bruker siste grense til paracet-bruk! Men anser også at hun har hevet kroppstemp når hun nærmer seg 38...........øynene hennes har rent som bare det i kveld:(

I morgen blir det kanskje hjemme...håper på bedring over natt!

Skrevet

må se an formen til barnet:) hadde gutten min hatt det men vært fin i formen hadde jeg sendt han i bhg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...