Gå til innhold

når på døgnet kjenner dere mest symptomer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har mest på ettermiddag og kveld. får utrolig øm mage på kvelden. og er litt småuvell. brystene er stort sett ømme hele dagen. men jeg blir mer og mer uggen for hver dag som går. er litt bekymret for ubehaget i magen på kveldstid. er ikke spes godt... men neste dag er det mye bedre, helt til kvelden igjen. er det andre som har det sånn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg kjenner også mest på ettermiddag/kveld. Uvelhetsfølelse utover ettermiddagen og kvelden. Aldri på morgenen! Øm i brystene hele dagen, men ofte mer på kvelden. Så vi har det på samme måte!!! :-)

Lykke til!

Skrevet

Jeg kjenner mest om natta og morgenen.... Gir seg litt i 16-tida, for så å komme snikende igjen ti kvelden.....

Skrevet

Litt varierende her. De gangene jeg brekker meg er bare om morgenen/formiddagen, men jeg kan være kvalm gjennom hele dagen og kvelden og litt om natten også faktisk (når jeg våkner og er på do). Brystene blir mer ømme utover kvelden, men i dag er de ikke ømme i det hele tatt. Er ekstremt trøtt om kvelden, såpass at jeg nå er på vei i seng. Legger meg før ni hver eneste kveld, og noen ganger før åtte også.

Er forresten i dag 9+2 (legens beregning) eller ca 8+5 (egen beregning)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...