Gjest Skrevet 12. oktober 2009 #2 Skrevet 12. oktober 2009 Mange barn rundt samme bord, mange barn på samme jord, det er vi, det er vi, morgendagens søsken. Som søsken av jorden, Bror Sol, Søster Vind, står du og jeg sammen med kinn i mot kinn. Jeg tar dine hender som rekkes mot meg, du ser mine øyne som smiler mot deg. Deg. Mange føtter som kan gå dit hvor hjelpen trenges nå. Mange hender vendt mot de som har mistet sine hjem. Mange øyne kan se, mange munner som kan le, det er vi, det er vi, morgendagens søsken. Som søsken av jorden, Bror Sol, Søster Vind, står du og jeg sammen med kinn i mot kinn. Jeg tar dine hender som rekkes mot meg, du ser mine øyne som smiler mot deg. Deg. Mange føtter som kan gå dit hvor hjelpen trenges nå. Mange hender vendt mot de som har mistet sine hjem. Mange tunger som kan si ord som gjør deg glad og fri, det er vi, det er vi, morgendagens søsken. Som søsken av jorden, Bror Sol, Søster Vind, står du og jeg sammen med kinn i mot kinn. Jeg tar dine hender som rekkes mot meg, du ser mine øyne som smiler mot deg. Deg. Mange føtter som kan gå dit hvor hjelpen trenges nå. Mange hender vendt mot de som har mistet sine hjem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå