Gå til innhold

Noen som har hatt blodpropp?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan du/dere fortelle meg hvordan dere fant ut at dere hadde blodpropp? Var du syk liksom? Fikk dere akutt vondt der dere fikk blodproppen? Hovnet dere opp? Ble dere blå? Eller hadde dere ingen symptomer?

Fortell, takk :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min blodpropp satt i hodet.

Eneste symptomer jeg kjente var at 3 dager hadde jeg problemer med å snakke tydelig. (var i syden i varmen, så vi trodde det var varme)

Et par uker etterpå så mistet jeg kraften i venstre ben, uken etter i venstre arm.

Det gikk godt, blodet fant andre baner selv, men det var mens det var liten gjennomstrømning i den delen av hjernen min at jeg hadde symptomer.

Jeg er helt uten men nå. Gikk på blodfortynnende i 6 mnd etterpå.

Men det startet ikke som blodpropp hos meg, men en utposning i en blodåre, men den var så stor at blodet gikk så sakte igjennom at det koagulerte og dermed skapte en propp.

Vet ikke helt hvordan det fungerer med propp i andre legemsdeler.

Men jeg har hørt at det skal gjøre skikkelig vondt

Skrevet

Uffda! Så fælt. Så bra du fant ut at du hadde blodpropp i hodet da. Kunne jo endt katastrofalt!

Skrevet

Fikk blodpropp i leggen etter en lang flytur. Var hoven i foten, men trodde jeg bare hadde vann i kroppen siden jeg hadde sittet i ro så lenge. Foten var ikke misfarget, men jeg hadde krampesmerter som det ikke hjalp å massere bort. Da jeg etter 14 dager somlet meg til lege og fikk tatt en ul av leggen, var proppen løsnet men man kunne se hvor i venen den hadde sittet.

Gikk på blodfortynnende i flere mnd etterpå.

Skrevet

Fikk blodprpp i lungen i forbindelse med alvorlig sykdom. Hadde vært sengeliggende lenge..

Merket det ved at jeg ble ekstremt dårlig og haded vondt for å puste..

Skrevet

Takk for svar. Virker ikke som om jeg har blodpropp. Det verker i det ene benet, men ingen opphovninger eller blåfarge, bare vondt. Sånn støl vondt på en måte. Takk igjen for svar :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...