Gå til innhold

Blør i baken etter

Anbefalte innlegg

Skrevet

analsex. Noen som har noen råd? Elsker sex i analen, og kommer ikke til å slutte med det, men får vondt i flere uker etterpå. Og blør masse. Anyone?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette høres ut som noe du burde ta opp med legen. Vondt i flere uker og blø masse høres ikke normalt ut. Du har muligens hemoroider?

Skrevet

Ja...har hemoroider :( Kan det være derfor?

Skrevet

Jeg er for analsex altså, men det er absolutt ikke anbefalt om du er plaga med hemoroider...

Få resept av legen, eller kjøp reseptfritt på apoteket, og bli kvitt dem før du har analsex igjen. Lykke til!

Skrevet

Tror ikke det er anbefalt med analsex når man har hemorider, blir sikkert enda verre av det.... kanskje det er grunnen til hemoriene dine i utgangspunktet....

Skrevet

Er dette et tulleinnlegg? Vil tro du hadde oppdaget sammenhengen hvis du har hemoroider. Dessuten ville analsex mest sannsynlig ha gjort veldig vondt.

Skrevet

Dette er absolutt ikke noe tulleinnlegg. Je har innvendige hemoroider, som vil si at jeg ikke merker noe til de, og har heller ikke noe problemer med de, men blir ikke kvitt de, da de må opereres eller behandles med strikk, noe jeg ikke ser grunnen i siden jeg ikke har problemer med de. Og da trodde jeg ikke det skulle gjøre noe å ha analsex. Men skjønner jo nå at det kanskje skulle hatt en sammenheng.

Skrevet

Fikk hemoroider før jeg hadde analsex, så det kommer iallefall ikke av analsexen. Det kommer av graviditeten for 2 år siden.

Skrevet

Få behandling for hemoroidene, og jeg vil anbefale at dere slutter med analpenetrering helt og holdent. Grunnen er at det øker faren for kreft i endetarmen/ tykktarmen, Videre så kan lukkemuskulaturen blir skadet og føre til ufrivillig flatulens og at man kan lekke avføring når man blir litt eldre, og tro meg, det er ikke noe videre festelig.

Nei, jeg er ikke snerpete heller. Det er bare kalde fakta. Utvendig stimuli av analåpningen er helt ufarlig hvis man har god hyigene.

Skrevet

Bli kvitt faenskapet, så skal du se det slutter å blø og gjøre vondt.

Herregud da menneske, det sier jo seg selv. Hvor blåst går det an å bli??

Skrevet

Hahaha! Anonym 00:05.

Deg er det sikkert morsomt å være ilag med :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...