Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2009 #2 Skrevet 12. oktober 2009 En Leon er en dagdrømmer som liker å sitte for seg selv og lese i timesvis. Han kan også være litt vimsete en gang i blant og han har temperament. Han hater fotball og går sine egne veier. Han har et vakkert smil og et stort hjerte. Jeg har en slik en her hjemme.
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2009 #3 Skrevet 12. oktober 2009 For meg er Leon rampete og småkriminell, i samme gjeng som Ronny og Richard.
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2009 #4 Skrevet 12. oktober 2009 Vet ikke det, men foreldrene hans er litt enkle.
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2009 #5 Skrevet 12. oktober 2009 Han blir en leiemorder, men gjør det rette til slutt og må derfor bøte med livet - Etter filmen med samme navn.
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2009 #6 Skrevet 12. oktober 2009 Den typen Leon jeg kjenner, er irriterende. Sladrehank uten like
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2009 #7 Skrevet 12. oktober 2009 Leon for meg er litt sånn tveitagjengen navn. Litt sånn Ronny, tommy aktig
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2009 #8 Skrevet 12. oktober 2009 For meg så bli Leon en litt tøff og sterk gutt. Samtidig er han en klok gutt. Blir fort den populære i vennekretser og folk ser opp til ham. Selv om han er sterk og tøff er det ikke noe vondt i han, og han er heller en av dem som støtter de som blir mobbet istedet for å være den som mobber.
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2009 #10 Skrevet 12. oktober 2009 Han er dessverre narkoman og småkriminell når han kommer i puberteten.. Broren, Loke, har vist han hvordan han setter sprøyter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå