Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2009 #2 Skrevet 12. oktober 2009 Den kommer nok ganske snart. Julemarsipanen, sjokoladen og kakene har kommet nå. Julepynten har begynt å komme også, så da er nok julebrusen rett rundt hjørnet....... Skulle ønske det kunne kommet i midten\slutten av november.....
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2009 #3 Skrevet 12. oktober 2009 Jeg så julebrus i butikken for første gang i dag. Alt for tidlig! (men jeg hadde litt lyst på
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2009 #5 Skrevet 12. oktober 2009 Rema hadde hvertfall julebrus idag. Jeg hadde kjempelyst på pepperkaker i helga - men det fant jeg ingen steder. Sikkert like greit -er litt tidlig...
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2009 #7 Skrevet 12. oktober 2009 Har den gule kommet også? den som minner om grumsete asina? Er den som er best! Jeg må innrømme at jeg allerede både har spist julemarsipan og pepperkakehjerter... Men jeg synes det igrunn er alt for tidlig å sette dette ut i butikkene.. klarer bare ikke å gå forbi det på vei til kassa :-)
It's all about me Skrevet 12. oktober 2009 #8 Skrevet 12. oktober 2009 Det er vel et par uker siden jeg så den for første gang....dette året iallfall.
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2009 #9 Skrevet 12. oktober 2009 Lerum sin såg jeg første gang for snart 14 dager siden. Og kakemenn. På Rimi i Bergen sentrum
Fullrulle86 Skrevet 12. oktober 2009 #10 Skrevet 12. oktober 2009 europris har fått pepperkaker og rema har fått julebrus:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå