Ann Helen Skrevet 12. oktober 2009 #1 Skrevet 12. oktober 2009 Der sprellet den lille gutten vår med beina, og sugde på tommelen! For en fin opplevelse:-) Vi fikk 4D bilder, det har jeg aldri hørt om før:-)
♥Damita ♥gutt & jente, Skrevet 12. oktober 2009 #2 Skrevet 12. oktober 2009 Gratulerer med gutten.. moro å see dem på Ul,,4d har ikke jeg hørt om heller... hvor tok du UL
Ann Helen Skrevet 12. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 12. oktober 2009 Tusen takk:-) Tok UL på Stord Sjukehus. Og bildene er veldig tydelige, vi kan se hele ansiktet! Ser nesten ut som 3D, men i svart-hvitt
♥Damita ♥gutt & jente, Skrevet 12. oktober 2009 #4 Skrevet 12. oktober 2009 Så moro.Vi skal på 3D UL den 9 november, da er jeg i uke 25 Ser så frem til det..
Ann Helen Skrevet 12. oktober 2009 Forfatter #5 Skrevet 12. oktober 2009 Ååå, så gøy!! Da har dere virkelig noe å glede dere til! Jeg var med søsteren min på 3D UL for 4 år siden, og det var helt utrolig! Masse lykke til!
♥Damita ♥gutt & jente, Skrevet 12. oktober 2009 #6 Skrevet 12. oktober 2009 Tusen takk ) Ja gleder meg til å see tulla vår . hehe
TBM28 er lykkelig 4barnsmamma Skrevet 12. oktober 2009 #7 Skrevet 12. oktober 2009 awww så moro :) Jeg skal på UL på onsdag :)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå