Gå til innhold

Var på ultralyd idag:-D


Anbefalte innlegg

Skrevet

Der sprellet den lille gutten vår med beina, og sugde på tommelen! For en fin opplevelse:-)

Vi fikk 4D bilder, det har jeg aldri hørt om før:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer med gutten.. moro å see dem på Ul,,4d har ikke jeg hørt om heller... hvor tok du UL

Skrevet

Tusen takk:-)

Tok UL på Stord Sjukehus. Og bildene er veldig tydelige, vi kan se hele ansiktet! Ser nesten ut som 3D, men i svart-hvitt

Skrevet

Så moro.Vi skal på 3D UL den 9 november, da er jeg i uke 25 Ser så frem til det..

Skrevet

Ååå, så gøy!! Da har dere virkelig noe å glede dere til! Jeg var med søsteren min på 3D UL for 4 år siden, og det var helt utrolig!

 

Masse lykke til!

Skrevet

Tusen takk :)) Ja gleder meg til å see tulla vår . hehe

Skrevet

 

 

awww så moro :):):)

 

Jeg skal på UL på onsdag :):)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...