ZamZam Skrevet 12. oktober 2009 #1 Skrevet 12. oktober 2009 Lillemann har vært utilpass og unormal hele helga, han har sutret en del og itillegg vært mer aktiv en han pleier å være.. Dette og feber mellom 39-40 gjorde at i dag fikk han ikke gå i barnehage heller reise til legen med meg.. Fikk time kl 1645 og med en gang jeg kom inn skjønte jeg at vi måtte vente leeeeenge.. I en forbanna time venta vi... Jisses!! Heldigvis var lillemann (2,5 år ) rimlig ok å ha med å gjøre. Etter en halv time kommer det to eldre damer inn og etter et kvarter begynner de å syte å surve for at legen var forsinket, lillemann min surva tidvis HØYT pga smerter, men ikke mer enn i 30 sek avgangen.. itillegg så var det jo unødig at de, eldre damene, måtte vente, de hadde jo time kl 1715. sånn satt de å surva og sendte sure blikk. Så kunne jeg bare ikke dy meg lenger og sa høyt og tydlig til min lille at han var SÅÅÅÅ flink som hadde ventet i 55 min uten å surve for at han ikke kom inn.. Skulle ønske at han fortsatt var like tålmodig da han ble gamel og ikke slik som visse andre vi kunne høre.. Da ble det vår tur og damene er antagligvis i sjokk enda for de sa ikke hadet til oss engang.. Diagnosen var: halsinfeksjon, bronkitt og ørebetennelse... Kanskje ikke så rart han var utilpass i helga... Han var MYE flinkere til å vente enn de to gamle kjerringene så det så!!! Stakkars lillemannen min at jeg ikke skjønte at det var noe mer i går så hadde han sluppet å vente helt til nå for å begynne med medisiner....
FruSkurk&BandittBarna Skrevet 12. oktober 2009 #2 Skrevet 12. oktober 2009 Finnes sikkert mange uhøflige ungdommer her i verden, og jammen meg lever de lenge nok til å bli noen skikkelig sure gamlinger. Synes du var flink som kom på en god kommentar til dem, mange eldre som trenger å "bli satt på plass" innimellom. Av og til kan man lure på om alminnelig folkeskikk ikke gjelder etter fylte 70.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå