Gå til innhold

Ang. Obos medlemskap.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg meldte meg inn i obos i 2004 og betalte kontigent. Husker ikke hvor mye det var. Men så er det slik at man skal betale 200 kr pr. år etter det. Ingen problem.

Men så er det slik at fra 2004 til nå, har jeg hverken mottatt giro for kontigent, eller mottatt noe medlemsblader. Eneste jeg har fått er medlemskortet som går nå ut snart. Så i dag fikk jeg da giro på 400 og noe. Og på giroen står det at jeg skylder flere års kontigent. Ja, det skjønner jeg godt, og skal selvsagt betale.

Men det er kjempe rart at jeg ikke har fått noe giro disse årene, der jeg skal betale kontigent. Også nå får jeg plutselig en giro der de krever for alle disse årene. Det er ikke mye penger, og jeg skal jo betale. Er det det som er regelen hvis du skal være medlem. Men rart at dem ikke har sendt giro før?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De pleier å legge giro som et ark inni plasten rundt et medlemsblad. Lett å overse hvis du kaster hele bladet i søpla uten å gidde å ta av plasten.

Skrevet

"Men så er det slik at fra 2004 til nå, har jeg hverken mottatt giro for kontigent, eller mottatt noe medlemsblader. "

Gjelder å lese nøye før du svarer, 18.51

Skrevet

fikk akkurat det samme fra obos i dag:)

Skrevet

Så rart. Har du fått noe medlemsblader i det siste da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...