Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2009 #1 Skrevet 12. oktober 2009 Jeg skulle levere poden i bhg (Han bruker å være der på kveldstid) en dag tidligere, hun som skulle være sammen med ham var ikke tilstede, så jeg ventet der sammen med 3-4 andre barne og ei som jobber der. Snakket en del med hun som jobbet der, og hun begynnte å legge ut PRIVAT informasjon om barna. F.eks han ene gutten hadde så mye avføring idag, hun hadde skiftet masse bleier, han var løs i magen, noe han brukte å være ganske ofte osv. Hun sa masse info om de barna som satt der. Er det virkelig lov?? Hva med taushetsplikten? Regner med de har det i en bhg også!?
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2009 #3 Skrevet 12. oktober 2009 Du skulle lever ham en dag tidligere... Døgnåpen bhg?
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2009 #4 Skrevet 12. oktober 2009 Nei, der brøyt hu nok taushetsplikten gitt. Det å si at vi har litt løse mager her om dagen, det er greit. Men ikke å legge ut personlige ting om barna. og heller ikke si hvem som er løs i bleia, da dette er personlig.
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2009 #5 Skrevet 12. oktober 2009 Ansatte i barnehage har på lik linje med ansatte i skolen en taushetsplikt å forholde seg til. Tror kanskje jeg ville tatt det opp?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå