Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2009 #1 Skrevet 12. oktober 2009 Tenkte å lage en julekalender selv, som mini på 1,5 år kan ha. En kalender jeg kan ta frem hver jul. Tenkte en kalender som jeg kan henge pakker på, for hver dag. Jeg er ikke særlig kreativ, så kom gjerne med tips
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2009 #3 Skrevet 12. oktober 2009 1.5 år? Et mytt plast-dyr for hver eneste dag. Sau, gris, hest, elefant.... En unge på 1.5 trenger ikke så stor variasjon. Det morsomste er å pakke opp. Og så kan dere jo øve på navnene og evt. lydene til disse dyra etterhvert.
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2009 #4 Skrevet 12. oktober 2009 Nei nei, trenger ikke tips om pakkene Men hvordan jeg kan lage en kalender for å ha pakken PÅ HI
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2009 #5 Skrevet 12. oktober 2009 Jeg broderte kalender til sønnen min jeg.
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2009 #6 Skrevet 12. oktober 2009 Er du glad i brodere så kan du jo brodere en litt stor nisse. Ellers så kan du kjøpe 24 røde sokker og feste tallene fra 1-24 på disse. Og henge de på en tråd. Hvis du finner strykemerker med julemønster på så kan du evt.pynte sokkene med det. Så putter du pakkene oppi sokkene ) Hekkler du, så kan du jo hekle ett rødt teppe å henge pakkene på den. Syr du så kan du finne fint julestoff å sy ett juleteppe, På det kan du lage lommer å putte pakkene oppi. Ellers så finnes det fester som du kan henge pakkene på.
Agehya Skrevet 12. oktober 2009 #7 Skrevet 12. oktober 2009 Jeg bruker et langt, fint tau og henger på gaveposer med nr på. Bruker kleskyper til å feste de på tauet. Gaveposene kan du lage selv etter mal fra Pandouro, og pynte de med glansbilder, klistremerker etc.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå