Gå til innhold

Hyttetur i slutten av uke 36

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ville dere gjort det? Snakk om til helga, og jeg vil være i slutten av min 37. svangerskapsuke.

Jeg ville, i utgangspunktet, ikke, men så er det sånn at det er en kompis av samboer som inviterer. Han inviterer en del "gamle venner", så egentlig er det vel mer en "guttetur" enn noe annet, men det er jo hyggelig at han inviterer meg også da... Så for samboer og guttene sin del kunne vi godt ha dratt (har kjempeforståelse for at det kan være godt å henge med kompiser og gjøre gutteting, og det kan jo bli en stund til neste mulighet dukker opp), men for min personlige del kunne jeg godt tenkt meg å bli hjemme, nettopp fordi det sikkert kommer til å blir litt internt og "guttete" ;). Kunne nesten heller latt han dratt alene, istedenfor...

Så hva ville dere gjort, tror dere? (Har ingen som helst tro på at det kommer til å skje en fødsel i løpet av helga, forresten ;))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det langt til fjells eller ligger hytta slik at man raskt kan komme seg til bil og til sykehus om noe skulle skje?

Skrevet

Øh, tror ikke det, men det må nesten sjekkes. Er snakk om på Geilo et sted, tror jeg...

Skrevet

Jeg hadde nok sendt samboeren min avgårde, og blitt hjemme alene og slappet av.

Kanskje ikke bare fordi at fødselen kan sette igang, men mest fordi jeg tror jeg hadde blitt veldig sliten av å ha alle disse mennene rundt meg hele tiden. Selv om de helt sikkert er veldig hyggelige, er det noe med det å kunne gå på do "hundre" ganger om natten uten å nødvendigvis måtte kle på seg så mye, bare legge seg ned på sofaen i morgenkåpe uten å måtte ta hensyn til å se anstendig ut, osv.

Uansett; god helg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...