ULriKke73 Skrevet 12. oktober 2009 #1 Skrevet 12. oktober 2009 Jenta vår har ikke så lyst på heldress i vinter, sier hun... Er ikke helt sikkert at hun får det som hun vil, men finner jeg en som er GOD så skal vi vurdere det ;-) Noen som har tips til en god todelt dress? Det må være bukser med seler, høyt liv og strikker under føttene. Jakken bør ha sånn "snøsikring" på innsiden (pleier å være en litt "seig" strikk med knepping foran som sitter litt opp i jakken (ca i livet) og jakken bør helst være lengre bak enn foran... Litt kravstor eller..?....hehe... :-) Så... Noen med tips til en god todelt dress? På forhånd, takk for alle tips :-)
ULriKke73 Skrevet 12. oktober 2009 Forfatter #2 Skrevet 12. oktober 2009 Forresten... Hun er 5 år :-)
erteposen + 4 Skrevet 12. oktober 2009 #3 Skrevet 12. oktober 2009 Min 5-åring har skogstad dress, og den virker bra i alle fall. Du kan jo sjekke den ut:) Det er jo smart å kjøpe todelt om den passer til neste år. Det er krise med hel dress for skolebarna her:)
annki83 Skrevet 12. oktober 2009 #4 Skrevet 12. oktober 2009 har sett de har noen 2 delte sett som virker ganske god på kappahl i år. verd og ta en titt på. tror de møter de kravene du har satt opp.
3småtroll♥ Skrevet 12. oktober 2009 #5 Skrevet 12. oktober 2009 Til snuppa har som blir 6 i januar hadde vi HH i fjor og i år. Den er veldig god! Og ikke så dyr- se på flust.no der har de hatt den hvertfall;) Buksen er med seler og selve buksen går langt opp på ryggen og sitter utrolig godt! Så da risikerer du ikke at det blir masse snø nede i ryggen! Anbefaler den på det varmeste:)
moota m storebror&lillebror Skrevet 12. oktober 2009 #6 Skrevet 12. oktober 2009 Jeg vet ikke helt hva du mener med den snøsikringen. Men jenta mi på 4 1/2 år har reflex 2-delt dress. Har hatt den før og den er super!! =) Det er seler, ekstra polstring på knær og rumpe og jeg synes den er høy i livet. Finnes i flere farger og er god kvalitet og myk samtidig som den er god og varm.
3småtroll♥ Skrevet 12. oktober 2009 #7 Skrevet 12. oktober 2009 Er forresten slik snøsikring på HH jakken;) Er også forsterkninger på knær og rumpe på buksen- den fra i fjor er like fin etter masse bruk!
ULriKke73 Skrevet 12. oktober 2009 Forfatter #8 Skrevet 12. oktober 2009 Tusen takk for tips! Skal sjekke ut disse.... men noen som vet hvor man får tak i Skogstad? (Oslo/Akershus) Hadde det som parkdress for et par år siden og var kjempefornøyd! Den fra Helly Hansen så også helt super ut.... men på flust.no hadde de seff ikke igjen den rosa jakka...Arghh...hehe.. Skal sjekke ut Sportshuset for der vet jeg de har endel HH... og kanskje XXL og G-sport også... Skal gå innom Kappahl pg titte på den dressen også :-) Igjen... tusen takk for tips!
ULriKke73 Skrevet 12. oktober 2009 Forfatter #9 Skrevet 12. oktober 2009 Ahh... Reflex har også todelt ja :-) Så bra, da skal jeg sjekke ut den også! Har også hatt Reflexdress som heldress... og vært kjempefornøyd med den også :-) (Nei, ikke så godt forklart den "snøsikringen" ... Det er liksom en ekstra linning på jakken, som sitter litt opp i jakken og som kneppes stramt for at det ikke skal komme snø oppunder jakka) :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå