Gå til innhold

blir så usikker...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er gravid i 26+0. Er ganske dårlig i dag. Har vondt i magen på venstre side og er helt tom for krefter. Er litt svimmel og kvalm i tillegg. Klarer nesten bare å ligge på sofaen. Er så lenge siden sist jeg var gravid, så jeg husker ikke om det er slik det skal være. Må tilføye at jeg har hatt et slitsomt svangerskap til nå med mye kvalme og totalt utslitthet, men føler det litt annerledes i dag. Har heldigvis kjent bevegelser i dag, men er forstatt litt urolig over at formen er så dårlig.

Noen som har det på samme måte og kanskje kan betrygge meg med at det er sånn det skal være?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

syns du skal se det an til i morgen tidligt. er ikke formen bedre ville eg ringt legen eller føden. men er du veldi i tvil ville eg ringt føden i kveld for å bare høre. er tryggest det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...