Lilleleen Skrevet 12. oktober 2009 #7 Skrevet 12. oktober 2009 Liv heter min mor Maria heter min søster
Gjest Skrevet 12. oktober 2009 #8 Skrevet 12. oktober 2009 Liv er pent. Min mormor heter Liv og jeg vurderer det om jeg skulle få en jente:)
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2009 #14 Skrevet 12. oktober 2009 ja, det er egentlig det ) men siden mamma heter det, så blir det så nært. Hadde det vært en avdød mor, mormor, farmor så kanskje jeg hadde brukt det selv )
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2009 #15 Skrevet 12. oktober 2009 Berit heter min mor. Mona og Anja heter mine søstre.
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2009 #16 Skrevet 12. oktober 2009 Mor - ingrid søstere - julie, guro, kristine og marion
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2009 #18 Skrevet 12. oktober 2009 Mamman min heter Torhild Elise og søstera mi heter Trude Beate...
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 12. oktober 2009 #20 Skrevet 12. oktober 2009 Moren min heter :Randi Søstrene mine heter Nina og Tone (Yvonne)
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2009 #24 Skrevet 12. oktober 2009 Mor: Brit Torhild Søster Gry Elen
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2009 #25 Skrevet 12. oktober 2009 Mamma heter Berit Søster heter Nina.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå