Gå til innhold

Inspirert. Hva heter din mor?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Og din søster - om du har søstre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Liv heter min mor

Maria heter min søster

 

Skrevet

Liv er pent. Min mormor heter Liv og jeg vurderer det om jeg skulle få en jente:)

Skrevet

Mamma heter Bodil

Skrevet

ja, det er egentlig det :o) men siden mamma heter det, så blir det så nært. Hadde det vært en avdød mor, mormor, farmor så kanskje jeg hadde brukt det selv :o)

Skrevet

Berit heter min mor.

Mona og Anja heter mine søstre.

Skrevet

Mor - ingrid

 

søstere - julie, guro, kristine og marion

Skrevet

Mamman min heter Torhild Elise og søstera mi heter Trude Beate...

Skrevet

Moren min heter :Randi

Søstrene mine heter Nina og Tone (Yvonne)

Skrevet

Mor: Brit Torhild

Søster Gry Elen

Skrevet

Mamma heter Berit

Søster heter Nina.

 

;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...