Gå til innhold

andre som føler seg ubrukelig her??

Anbefalte innlegg

Skrevet

har vist en dårlig dag idag.. er jo ikke brukanes til stort. dattera mi på ni mente istad at jeg bare ligger på sofaen å later meg, ligger jo der fordi jeg har veldig vondt i bekkenet..

er vist ikke så lett for ett barn å skjønne, men kjenner jeg tar meg fryktelig nær av det. å i morra kommer mamman min å vasker for meg, greier jo ikke engang det:(

orker ikke jobbe akk nå heller, men håper det blir bedre, å at jeg kan jobbe litt til før permisjom. kjenner jeg blir deppa og tiltaksløs av å ligge på sofaen. men hva skal man gjøre da?

samboer jobber borte hele uka, å det er jeg nesten litt gla for noen ganger, for kan væra rimlig hormonell noen dager.

men er jo så klart kjedelig å væra aleine på kvelden å.

det var dagens klage innlegg:) håper på bedre dag i morra.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff!!Sliter selv med bekkenet og føler med deg!! Men får satse på at du føler deg bedre i morgen :o) masse god bedring med humør og bekken :o)

Skrevet

takk for det:) er ikke like negativ hver dag da, heldigvis

Skrevet

er fullstendig ubrukelig om dagen!

jeg er enda så kvalm og energiløs att alt jeg gjør er å sove hele dagen. har jobbet en uke etter sykemelding nå, og det var tøfft! fri i dag, og gruer meg til jobb i morgen.

har heldigvis en samboer som er veldig forståelsesfull, og gjør det som trengs i heimen. også er dette vårt første barn, så det er ingen andre som krever oppmerksomhet..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...