liber Skrevet 12. oktober 2009 #1 Skrevet 12. oktober 2009 har vist en dårlig dag idag.. er jo ikke brukanes til stort. dattera mi på ni mente istad at jeg bare ligger på sofaen å later meg, ligger jo der fordi jeg har veldig vondt i bekkenet.. er vist ikke så lett for ett barn å skjønne, men kjenner jeg tar meg fryktelig nær av det. å i morra kommer mamman min å vasker for meg, greier jo ikke engang det:( orker ikke jobbe akk nå heller, men håper det blir bedre, å at jeg kan jobbe litt til før permisjom. kjenner jeg blir deppa og tiltaksløs av å ligge på sofaen. men hva skal man gjøre da? samboer jobber borte hele uka, å det er jeg nesten litt gla for noen ganger, for kan væra rimlig hormonell noen dager. men er jo så klart kjedelig å væra aleine på kvelden å. det var dagens klage innlegg:) håper på bedre dag i morra.
Lilleleen Skrevet 12. oktober 2009 #2 Skrevet 12. oktober 2009 Huff!!Sliter selv med bekkenet og føler med deg!! Men får satse på at du føler deg bedre i morgen ) masse god bedring med humør og bekken )
liber Skrevet 12. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 12. oktober 2009 takk for det:) er ikke like negativ hver dag da, heldigvis
<3 15mnd, lyst på en til <3 Skrevet 12. oktober 2009 #4 Skrevet 12. oktober 2009 er fullstendig ubrukelig om dagen! jeg er enda så kvalm og energiløs att alt jeg gjør er å sove hele dagen. har jobbet en uke etter sykemelding nå, og det var tøfft! fri i dag, og gruer meg til jobb i morgen. har heldigvis en samboer som er veldig forståelsesfull, og gjør det som trengs i heimen. også er dette vårt første barn, så det er ingen andre som krever oppmerksomhet..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå