Gå til innhold

Hvor mange her har termin i slutten av april?


mamma06_endelig-liten-spire<3

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har min egen termin som 22.april, regnet ut fra når jeg tror jeg kan ha hatt EL (har ikke mens å gå ut i fra). Uten mens ville ikke legen sette noen termin, så sånn offisielt sett så er jeg terminløs til jeg har vært på ordinær UL. :-) 12+6 i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min menstermin er 22 april...men så er jeg litt usikker på den. Hadde ikke helt kontrollen for å si det sånn. Det er derfor "ollebolle" er på vei. ;)

Har fått time til ordinær ul den 26 november, så det blir spennende om det er sånn ca. det samme. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe ikke alltid så lett dette med termin, men den til -emin- var ny for meg. Blir spennende å høre etter ul da :-)

 

Geitungen: var det ikke planlagt da? her var det planlagt men hadde likevel null kontroll over mens.. veldig uregelmesig.

Så mye uregelmesig at sist gang hadde jeg ikke mistanke om graviditet selv om mensen uteble 1 mnd, men når det hadde gådd 2 mnd måtte jeg teste, og var hvist gravid :-P

så jeg vet ikke helt hva jeg skal tro om terminene jeg har fått.. Får vel bare vente på ul jeg også :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg har termin 24.april i fölge UL.

Jeg fikk aldri mens etter at jeg sluttet på p-piller så jeg fikk heller ingen termindato av jordmor eller legen. Trodde jeg bare var 8 uker da jeg dro på UL og fikk da vite at jeg var 11+ 3 så jeg "fikk" på en måte 3 uker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

28. april her, foreløpig menstermin.

Ul i slutten av november, men skal prøve å få fremskyndet den da jeg ikke er heeelt sikker på antall uker og ev hvor mange det er...

Vært stor lenge, er jo nr men alikevel.

Greit å få vite!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal ha en liten en ca 22 april ut fra menstermin. Med førstemann var jeg også helt sikker på siste mens, men ble satt to dager frem etter 18 ukers UL. Vannet gikk dagen etter menstermin, og jeg fødte dagen etter. Jeg stoler faktisk mer på menstermin enn på UL termin jeg. Men det er fordi jeg omtrent kan stille klokka etter kroppen min. Har veldig regelmessige sykluser ;-) Lykke til jenter, skal bli moro å følge dere fremover :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har termin 23 april etter mensen. har ikke hatt UL enda, men skal om en uke og er kjempespennt :)

ny legetime om 2 dager og håper inderlig han finner hjertelyden da...

er 12+5 i dag tror jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

føreløpig mens term 30 april 10 blir da 12 uker i morgen, men

den blir ganske sikkert korrigert til beg. på mai 10...

 

skal på priv ul i morgen - gru/gleder meg...den vil gi en pekepinn på når termin er, selv om jeg kommer til å forholde meg til ordinær ul og den term de kommer med da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, jeg har foreløpig termin 22. april jeg også ;) Tror ikke den datoen kommer til å endre seg mye egentlig. Kan fort bli en mai baby, siden jeg måtte bli "satt i gang" to uker på overtid forrige svangerskap.

 

Uansett så blir det spennende med ultralyden i uke 19, gleeeder meg!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg har termin 25 april;)Så helt i slutten ja.Går nok over siden siden det er den første.Så kommer sikker i begynnelsen av mai:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Har termin 20 mai både min egen å ul term:-) gleder meg!men regner med å gå over til mai før den kommer da...kur type 4 mai...forbereder meg psykisk på de ja hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...