Monajenten Skrevet 12. oktober 2009 #3 Skrevet 12. oktober 2009 Har ikke hamster, men marsvinene våre heter Batman og Dora;-)
♥En prins og ei prinsesse♥ Skrevet 12. oktober 2009 Forfatter #4 Skrevet 12. oktober 2009 hehe....finner ikke på noe her vi. Det er jente da? har deres bitt mange ganger? hørte de beit veeldig vondt når de beit
iznogood Skrevet 12. oktober 2009 #5 Skrevet 12. oktober 2009 - Grizzly (han er enorm!) - Lille Venn (som er en hun) - Philip (han har skiftet til vinterpels og blitt hvit) :-)
LittleMissCandy Noah08+Spire<3 Skrevet 12. oktober 2009 #7 Skrevet 12. oktober 2009 Da jeg var liten hadde jeg en hamster som het Charlie.
camilla^ Skrevet 12. oktober 2009 #8 Skrevet 12. oktober 2009 Hamstern jeg hadde for endel år siden het bare Hamstern. Fant aldri ett passende navn til den, så den ble bare hetende det. Kunne ikke skifte navn på den når minstejenta lærte seg å si Hamstern heller, som noe av det første hun sa.
Himmel og hav Skrevet 12. oktober 2009 #9 Skrevet 12. oktober 2009 Vår har aldri bitt. Hun har et par ganger om hun har blitt litt overraska gitt en liten advarselsbitt, men ikke noe som er vondt i det hele tatt. Det søte er at det virker som hun blir "lei seg" når hun har gjort det for da sleiker og sleiker hun påå det samme stedet lenge :-) Ellers så har hamstere ganske lange og skarpe tenner, så om de vil bite så vil jeg tro at det kjennes godt. Hva slags hamster har dere?
♥En prins og ei prinsesse♥ Skrevet 12. oktober 2009 Forfatter #10 Skrevet 12. oktober 2009 Lotte ble navnet her (jente). Har ikke tatt henne ut av buret siden dyrebutikken de anbefalte at den skulle være inne i buret for å bli kjent frem til i morgen før vi tok den ut att:-)
Karoline's*mamma Skrevet 12. oktober 2009 #11 Skrevet 12. oktober 2009 Hamsteren her heiter Frida. Eldste på 4 som estemte, og lillesøster var veldig enig :-D
mozell Skrevet 12. oktober 2009 #13 Skrevet 12. oktober 2009 Har ikke hamster, men en rottegutt som heter Harry. (han begynner dessverre å dra på årene stakkars)
*Darkspotted* Skrevet 12. oktober 2009 #14 Skrevet 12. oktober 2009 jeg har hatt fire stk. Første het tuffy, som er den lille grå musen i tom og jerry. andre het tinny, tredje het tussy XD og fjerde het Miriakel ^^ for øvrig har jeg hatt fire ørkenrotter som het marco, severus, papa(faren til de to førstenevnte rottene) og vennen er den jeg har nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå