Gå til innhold

Hva heter hamsteren deres?

♥En prins og ei prinsesse♥

Anbefalte innlegg

Skrevet

?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mikke, selv om hun er en dame.

Skrevet

Har ikke hamster, men marsvinene våre heter Batman og Dora;-)

Skrevet

hehe....finner ikke på noe her vi. Det er jente da? har deres bitt mange ganger? hørte de beit veeldig vondt når de beit

Skrevet

- Grizzly (han er enorm!)

- Lille Venn (som er en hun)

- Philip (han har skiftet til vinterpels og blitt hvit)

:-)

Skrevet

Da jeg var liten hadde jeg en hamster som het Charlie.

Skrevet

Hamstern jeg hadde for endel år siden het bare Hamstern. Fant aldri ett passende navn til den, så den ble bare hetende det. Kunne ikke skifte navn på den når minstejenta lærte seg å si Hamstern heller, som noe av det første hun sa.

Skrevet

Vår har aldri bitt. Hun har et par ganger om hun har blitt litt overraska gitt en liten advarselsbitt, men ikke noe som er vondt i det hele tatt. Det søte er at det virker som hun blir "lei seg" når hun har gjort det for da sleiker og sleiker hun påå det samme stedet lenge :-)

Ellers så har hamstere ganske lange og skarpe tenner, så om de vil bite så vil jeg tro at det kjennes godt.

Hva slags hamster har dere?

Skrevet

Lotte ble navnet her (jente). Har ikke tatt henne ut av buret siden dyrebutikken de anbefalte at den skulle være inne i buret for å bli kjent frem til i morgen før vi tok den ut att:-)

Skrevet

Hamsteren her heiter Frida. Eldste på 4 som estemte, og lillesøster var veldig enig :-D

Skrevet

Mus :)

Skrevet

Har ikke hamster, men en rottegutt som heter Harry. :) (han begynner dessverre å dra på årene stakkars)

Skrevet

jeg har hatt fire stk. Første het tuffy, som er den lille grå musen i tom og jerry. andre het tinny, tredje het tussy XD og fjerde het Miriakel ^^

for øvrig har jeg hatt fire ørkenrotter som het marco, severus, papa(faren til de to førstenevnte rottene) og vennen er den jeg har nå :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...