Gå til innhold

Kvalm og vondt i hodet..

*Emma & Mathias*spire i magen*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Løs i magen, vondt i bekkenet.. Våknet millioner av ganger i natt med ganske vonde menssmerter.. Kan det være et forvarsel på fødsel det her?

Vil jo så gjerne at han snart skal komme nå, men sånn som formen er nå, er jeg virkelig ikke klar for å kjempe meg gjennom en fødsel. Har nada energi, og føler at hele kroppen svikter meg..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lurer også på dette. Har det på akkurat samme viset, men jeg har ikke termin før 13.november :P

Vondt i bekkenet, løs i magen, kvalm og vondt i hodet. Har ikke noe energi, orker ikke å gjøre i stand til babyen en gang. Har bare småting igjen da, men likevel...

Er vel bare sånn det er de siste ukene (husker ikke fra forrige gang :P)

Skrevet

Jeg har det på samme måte ,minus vondt i hode.Eller jo i går hadde jeg det..Blir virkelig heeeelt satt ut av å ta meg en dusj og må sette meg ned før jeg begynner å tørke meg og ta på bodylotion og må ta pauser innimellom...Håper ikke det er tegn på fødsel for min del,har ikke term før 22 nov...

Skrevet

Jeg også, kvalm og vondt i hodet. Er to dager over termin så kan godt være fødsel på gang for meg...

Skrevet

Jeg og! Ikke vondt i hodet, men en del mageknip og sånn. Vært sånn et par dager, begynner først på ettermiddagen, men da er jeg rimelig slakt! Ringte føden for sikkerhetsskyld i stad, fikk bare beskjed om at jeg skulle ta kontakt igjen hvis det ble akutt verre, og at jeg kunne kontakte fastlegen hvis jeg var bekymra. I tillegg sa hun at de var meget restrektive med å ta inn folk med tilløp til løs mage.. Jaja! Alt kan visst være tegn på at fødsel nærmer seg. Jeg har ikke termin på en måned, men kommer den, så kommer den! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...