Mammaioktober Skrevet 12. oktober 2009 #1 Skrevet 12. oktober 2009 Snart skal vi føde dere!!!!!!!! Herreguuuuuuuuud!!! Jeg lurer på så mye, og sitter og tenker for meg selv.. Hvordan kommer jeg til å merke at fødselen er i gang? Hvordan starter fødselen? Hvilken dag vil jeg føde? Hvor lang tid kommer fødselen min til å ta? Kommer vannet mitt til å gå? Hvordan kjennes rier ut? Hvordan kommer jeg til å takle fødselen? Hvordan ser ungen min ut? Kommer jeg til å føle meg 5 kg letter når ungen er født? Generelt hvordan kommer jeg til å føle meg etter fødsel? ÅÅåååå herreguuud jeg dør av spenning! Har menstermin 19 oktober og UL-termin 27 oktober, så begynner virkelig å bli klar nå!
Ise* Skrevet 12. oktober 2009 #2 Skrevet 12. oktober 2009 hahaha, det er som å høre meg assa!! Så mange spørsmål, såååå mange sommerfugler:) helt uvirkelig å tenke på at vi snart skal føde en hel baby, ut derfra liksom... ikke til å fatte at det går an å få det til!!! Har ul termin på fredag, uæææ så spennende! Har tenkt utrolig mye på hvordan han ser ut i det siste, og hvilke følelser som oppstår når jeg ser han for første gang. det må være helt sykt!! Har hatt noen kynnere/modningsrier i det siste som har vært helt for j.... vonde, da har jeg faktisk tenkt at jeg kanskje avlyser hele fødegreia, hehe:) Men, likevel, jeg gleder meg uendelig mye til å bare være i gang, vite at nå er han snart ute og at han er frisk og rask.. masse lykke til med innspurten og fødselen! Sender noen gode tålmodighetstanker din vei, den siste tiden er laaaaaang...
Mammaioktober Skrevet 12. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 12. oktober 2009 Blææææææ... Jeg gidder ikke vente lenger Samtidig, som jeg godt kan vente til et stykke uti november. Jeg gleder meg voldsomt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå