Gå til innhold

Bringebær kapsler


Angel1983

Anbefalte innlegg

Mange sier at det fremskynder fødsel, og modner livmoren slik at den gjør den jobben den skal under fødsel..

Jeg har kjøpt meg de idag ...

Veldig lyst å begynne på de.

Noen har hatt bra erfaring med de, mens andre ikke merker noe..

Noen som har prøvd tidligere..

Jeg er i uke 37 nå, så ting nærmer seg,.

Ett par venninner av meg har brukt de, ikke fremskyndet fødsel, men begge to slapp å sy... Så noe må de vel virke for.. eller??

Tanker rundt dette folkens??

 

I tillegg har jeg sååå syk fødselsangst at jeg holder på å dø ..

Gruer meg veldig... og er lei alle sier at det kommer til å gå sååå bra, og det er jo såå mange som har født før meg osv ...

Men hjelper jo ikke på hodet mitt, og mine tanker rundt en fødsel.

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har også enn syk fødselsangst om det er andre gang. Vet jo at det er gaaasnke mange fødsler i løpet av ett døgn men tenker det værste av alt jeg.

 

Om andre sier at det går såå bra så pleier det jo som regel og gjøre det for de aller fleste. Men tenker ganske likt deg ser jeg.

 

Jeg skal på samtale på føden pga dette med fødselsangsten så kansje jeg får en liten annen tankegang etterpå. Hvert ett forsøk.

 

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og skal ha samtale med en jordmor på sykehuset på torsdag ..

Jeg ville ha omvisning på de forskjellige fødeavd og men får det ikke pga svineinfluensaen ...

huff...

 

jeg håper jeg møter en jordmor som er forståelsesfull, og skjønner meg.

jeg prøver å snakke med mamma, søsken, samboeren min, venninner osv ..men de skjønner meg ikke!! Jeg er så lei av å ikke bli forstått...

Alle sier at herregud, det går så bra lissom ..

Er ikke noe å tenke på ...

 

Sier ho jordmora det samme til megs om alle andre sier, så kommer jeg til å få ett raserianfall ut av en annen verden tror jeg ...

 

huff...

 

Lykke til du og Nov09!

Føler med deg!! Når har du termin? Jeg har 1 nov...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja jeg kommer til og bli skjikkelig forbanna viss de ikke forstår meg når jeg skal til samtale!!

 

har fått så mange terminer etterhvert. 3 forskjellige men den jeg skal forholde meg til er 23nov. men klarer virkelig ikke gå så lenge til. er jo sprekkeklar nå!!

 

Håper de forstår deg også på samtalen.

 

Masse lykke til med alt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ligger en annen logg om bringebærkapslene ute.

 

Om du bor i nærheten av ett amathea-kontor, så prøv å ringe de å få en samtale time med de. Jeg kan ikke skryte nok av amathea-servicen jeg har fått, og det har hjulpet meg ekstremt mye. Jeg kom dit første gang gravid i sjette måned, så de tar ikke bare imot jenter som er usikker på om de skal beholde eller ikke.

 

Jeg skal ta en fødsel-prat med min amathea dame, når jeg har vært hos jordmoren på fødselsforberedende samtale.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...