Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2009 #1 Skrevet 12. oktober 2009 han er 2 år. det går så mye dårlige rykter om barnehagene i området, og jeg jobber selv i barnehage og, så har sett hva som blir tatt inn av vikarer. det skal sies at de aller fleste vikarer er kjempeflinke, MEN det er unntak. det er vikarer som overhodet ikke har oversikt over barna, de vil egentlig ikke jobbe i barnehage, men må fordi de trenger pengene, og det vises! de bryr seg ikke om barna. en gang jobbet jeg me ei som la seg på sofaen og SOVNA! en annen gang ringte vi ei som skulle komme, men hun sendte mannen sin og han kunne 3 ord norsk.... jeg ønsker ikke at mitt barn skal være i en barnehage hvor dette skjer! mulig jeg forlanger for mye, men jeg sliter VELDIG men å sette fra meg barnet mitt til fremmede, men kan ikke gjøre annet enn å håpe at barnehagen er bra:) jeg vet også at de er veldig strenge på å ta inn vikarer her i byen. de må gå ei uke med sykdom av ansatte før det settes inn vikar. dvs at de går 2 voksne på 9 barn ei hel uke før det settes inn en voksen til. så når en av de voksne er på møte eller pause så er de en voksen på 9 barn! åh! ble langt dette, men vet hvordan det fungerer i barnehage, og det er ikke alltid bra...
Gjest Tale30 Skrevet 12. oktober 2009 #2 Skrevet 12. oktober 2009 Huff, syns det er skremmende å høre at folk som selv jobber i barnehage er redde for å levere fra seg sitt eget barn, det sier jo litt om tilstandene Jenta vår skal begynne etter jul hvis vi får barnehageplass, og da er hu et år. Vi bor i Oslo, og her føler jeg at det er mye rart som vandrer inn som vikarer. Kjenner selv et par som har vært assistenter ved siden av studiene, og som virkelig IKKE var i stand til å passe på barn på den tiden. Men man hører jo sjelden om at det går dårlig på barnehagene da. Du har ikke muligheter til å få barnet inn på din barnehage med på en annen avdeling?
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2009 #3 Skrevet 12. oktober 2009 Denne bhg hadde jeg glatt meldt inn til kommunen. Det skal ikke være sånn!
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2009 #4 Skrevet 12. oktober 2009 Hva med eventuelt å ha barnet i den barnehagen du jobber selv, men på en annen avdeling? Vi gjorde det slik da sønnen vår begynte i bhg. og det har fungert veldig bra:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå