Gå til innhold

April: Heisann hoppsann


**synne**

Anbefalte innlegg

Ville bare gi et livstegn fra meg.. Er innom her av og til, men har sjelden tid til å skrive så mye. Her går det unna i svingene. Jobber masse og har i tillegg ansvar for å arrangere en julemesse her i kirka vår. Pluss jeg skal stille ut klærne jeg syr på tre julemesser i november. I tillegg til bryllup og leir som krever en hel helg i slengen, så jeg har begynt å glede meg til juleferien allerede... Da skal jeg ha fri og slappe av... hehe.. Ja, så skal jeg sy tre brudepikekjoler og en brudekjole om ikke så altfor lenge, så det skal bli nok å ta seg til, ja...

 

Ungene har begynt i ny bhg nå etter sommeren, og stortrives der. Ingen problem å bytte bhg. Snuppa har begynt å lese!! Ok, foreløbig store bokstaver og bare ord på ca 3 bokstaver, men har begynt å knekke koden! Regne har hun gjort en stund alt, og elsker å leke skole. -Det har hun igrunn gjort siden hun var drøye to år! (litt merkelig igrunn, men....)

Knerten er høyt og lavt og det er stort sett et gir på han, og det er bånn gass.. hehe.. Han er kjempeflink å snakke. Får mye skryt fra bhg om språket hans, og det er jo kjekt :D

 

Ellers er det ikke så mye spennende å fortelle herfra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

så kjekt og se at du skriver her inne - eg er nok litt som deg.

Leser mest og skriver lite og ingenting. hehe...

 

Utrolig så fort dessa barna er blitt. Kjenner igjen Hanne på det du skriver om di. Samme det går i her og. Skole leker vi hver dag.

Kjempe fornuftige barn me har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...