Gå til innhold

Har vært på ultralyd og det ble...


vann123

Anbefalte innlegg

en baby! Ti fingre og ti tær, han eller hun beveger seg masse, har fin hjerterytme og alle organer som ble undersøkt så bra ut! Termin ble justert med ingenting - vi har fremdeles termin 10. mars :-)

 

Fikk bekreftet det jeg trodde - at morkaken ligger fremme og "sperrer" for at jeg kjenner spark og bevegelse, men vi så masse aktivitet på skjermen ihvertfall, så det er en sprellende og aktiv liten baby som herjer på i magen!

 

Har kjent små bevegelser og hint, men ikke så tidlig og så mye som med de andre, så det var greit å få bekreftet at det var morkaken som lå i veien og ikke noe som var galt!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei - gratulere med lille knerten! :D

 

Her er det ca likedan. Morkaken ligger riktignok ikke fremme, men jeg har likevel ikke kjent liv før for 2-3 dager siden; og det kjennes langt ifra så kraftig som forrige gang!

Ellers ble det stort sett samme resultat som tidligere her også: en baby med alle organer i orden og alle kroppsdeler på plass! Terminen ble satt til 12.mars, noe som var ca som antatt (har ikke hatt noen termin før nå pga uplanlagt svangerskap til tross for at gikk på p-piller NESTEN hver dag.. hehe.. glemte visst ei pille iblant inni der...)

 

UL-legen kunne ikke se kjønn, for babyen lå med beina i kryss, og nektet plent å flytte seg eller være samarbeidsvillig! Sta liten knott!! Hehe ;)

 

Lykke til videre, vann123! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gleder meg til torsdag,da er det min tur hihi...

klarer nesten ikke og vente.

jeg har oxo termin 10.mars så får vi se om den blir flytta på.

spent....:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjekt at alt sto bra til, vann123 :o)

Takk for sist, forresten! Skal selv på UL neste uke, er "bittelitt" spent, kan man si :o) Vurderer forøvrig sterkt å melde meg på Lamaze-kurset du snakket om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så morsomt :-)

 

Jeg så også (bare) en baby som så helt frisk ut. Ikke noe kjønn å se. Min morkake ligger også fremme, så jeg har heller ikke kjent spark, men ante egentlig ikke at morkaka kunne årsake dette, så jeg har egentlig vært litt bekymret.

 

Min termin ble justert fra 8 til 10 mars, men da jeg kom hjem så jeg at jeg hadde satt terminen her inne på BIM til 10 mars, så da kommer den kanskje da da :-) Det blir uansett en fisk tenker jeg, hvis den ikke kommer veldig tidlig da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Så kosli at alt stod bra til med babyen i magen.:)

Skal selv på ultralyd den 20, gleder meg til det.

 

Sees på trening i morgen da:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har også vært på ultralyd og alt sto bra til. Jeg kjente mitt første ordentlige spark når jeg så han sparket på skjermen. Nå kjenner jeg masse liv. Skikkelig vilter krabat og alt var som det skulle være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...