Gjest Skrevet 12. oktober 2009 #1 Skrevet 12. oktober 2009 Har hatt en del kynnere idag, de gjør ikke vondt, men det strammer og er litt ubehagelig. Magen blir veldig hard. Er det normalt, eller er det noe jeg bør være obs på? Jeg hadde det ikke før på slutten med førstemann..
Tnica Skrevet 12. oktober 2009 #2 Skrevet 12. oktober 2009 Dette skal ikke være helt normalt og helt ufarlig! Har søkt litt rundt på nettet om dette fordi jeg lurer selv på om det er kynnere jeg har hatt i det siste (jeg er i uke 19), og ingen steder står det noe om at det skal være farlig. For førstegangsfødende begynner man ofte å kjenne det rundt uke 30, men for de som har født før så kan det komme tidligere. Men etter å ha lest litt her inne så er det mange som får det mye tidligere:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå