Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 12. oktober 2009 #1 Skrevet 12. oktober 2009 hvor lang tid tok hver av fødselene. spesifiser litt. feks hos meg: 1. første gang: fikk første rie kl.24.00. Så aldri noe til verken fostervann eller slimpropp. her begynnte riene PANG, og var sterke med en gang. Mye komplikasjoner under fødselen, hadde pressrier i ca 2 timer uten å få presse. hele fødselen var over 13.15 dagen etterpå. Så det utgjør ca 13,5 timer første gang. så da er liksom tanken min nå, hvor lang tid vil det ta denne gangen?? hadde vert kjekkt å hatt noe å sammenligne med. Gikk dere med åpning på forhånd osv......
Elias,Emma&Sofia`s♥Mams♥ Skrevet 12. oktober 2009 #2 Skrevet 12. oktober 2009 Heia. 1. fødsel : riene begynte murrende kl. 14 på søndag. Tiltok i løpet av natta, og da vi dro på sykehuset kl 8 neste dag hadde jeg 3 cm åpning!!! Kl. 09.15 fikk jeg klyster og vannet ble tatt. Jeg ble etter hvert satt på drypp for å få litt fremgang og epidural (ca kl 15.00) Jeg fikk pressrier fra klokken 16.50 og presset da frem til kl. 18.18 da lillegutten min ble forløst med vacuum. Totalt 28 timer fra første rie! 2. fødsel: slimproppen gikk kl 02.00 natt til torsdag. SÅ gikk jeg med murrende "rier" hele torsdagen. Kl. 02.00 natt til fredag våknet jeg av at vannet gikk. Fikk sterkere å sterkere rier utover natta og da klokka var 09.15 var vi på sykehuset og jeg hadde 5 cm åpning. Fikk klyster og hadde veldige hyppige rier frem til klokka ble ca 11.00. Da kom pressriene...og klokka 11.24 var prinsessa kommet til verden - uten en eneste komplikasjon Totalt 9,5 time fra første rie! Man vet jo aldri hvordan neste fødsel kommer til å bli...men man må jo håpe at den blir så bra den kan bli Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå