Amonym i dag Skrevet 12. oktober 2009 #1 Skrevet 12. oktober 2009 Hvor gamle er barna deres? Hvor lang tid bruker dere til barnehage? Når legger barna seg? Så det viktigste spm; hva gjør dere om ettermiddagene for å få mest mulig kvalitetstid med barna? Jeg skal nemlig begynne på jobb etter permisjon og er spent på hvordan hverdagene blir... Veldig takknemlig om jeg får svar:)
Brenda med 2 ute Skrevet 12. oktober 2009 #2 Skrevet 12. oktober 2009 jobber 0800 til 1545. henter dattern i bhg kvart over ca og hun legger seg i halv syv tiden. Vi er jo sammen hele tiden på ettermiddagen. Kvalitetstid, tja. Vi er sammen helt enkelt og gjør hverdagslige ting. Vi lager mat, leker litt. Snakker om dagen hva som har skjedd etc... Kveldsstell. Barnetv og til slutt en natta sang. Å sånn går no dagan...
trillelille Skrevet 12. oktober 2009 #3 Skrevet 12. oktober 2009 mini er to og et halvt... legger seg kl 7....Jeg bruker ti min fra jobb til barnehage, og to min fra barnehage og hjem. Vi handler de dagene det trengs (det er egentlig bare morsomt, mini elsker å være med i butikken). så drar vi hjem og lager mat, mini leker mens jeg lager... Etter at vi har spist slapper vi av og leker... Han er ofte veldig sliten etter barnehagen, så det blir ikke allverdens sprell, men vi leser, leker med togbanen og bilene hans. så får han se på barnetv, spise litt kveldsmat, og vi tar kveldsstell og i seng... Blir jo ikke så mange timene vi får sammen, så jeg lar alltid alt av husarbeid osv vente til han er i seng...
Amonym i dag Skrevet 12. oktober 2009 Forfatter #4 Skrevet 12. oktober 2009 Takk for svar til dere to, håper på flere:) Skal bort nå, så får se innom her senere:)
wirre;o) Skrevet 12. oktober 2009 #5 Skrevet 12. oktober 2009 Lillewirre var 2,5 da jeg gikk ut i permisjon nå igjen. Hun har vært i barnehage siden høsten 2008. Jeg leverer ikke. Det gjør pappa'n. Da er hun i barnehagen ca 09.30. Jeg har 45 min reiseveg og henter henne da 16.45 tidligst. Klokka blir ofte nærmer 17.00 før jeg er i barnehagen. Lillewirre legger seg 20.00. Prøver å lage middag sammen med henne som vi spiser ca 18.30 for da kommer pappa'n hjem. Og vi skal spise middag sammen. Vi bruker god tid ved middagsbordet. så klokka blir ofte sju innen vi er ferdige. Ellers er det slik at hun blir prioritert fram til leggetid, og etter det setter jeg på vaskemaskin og går tur med hunden og handler og sånt noe ( butikkene har jo oppe til midt på natten). Blir spennende til neste høst. Da er det to stykk som skal hentes på veldig kort tid!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå