Gå til innhold

Erfaringer med Emmaljunga City Cross på vinterføre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har veldig lyst på denne vogna, men er usikker på hvordan hjulene/vogna fungerer på vinteren med snø. Noen erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vogna har veldig gode hjul. Her jeg bor (bodø) er det ikke så kjempemye snø på vinteren, men selvfølgelig en del. Gikk veldig fint i fjor. Tror den er en av de bedre på snøføre.

Skrevet

Takk for svar, flere med erfaringer?

Skrevet

super (de to dagene vi har snø her på sør-vestlandet i året)=)

Skrevet

Jeg er kjempefornøyd med den vogna! Har balet meg frem over mange brøytekanter med den der:-) Og det er ikke bare på vinterføre jeg er fornøyd, jeg er generelt sett kjempefornøyd med kvaliteten på vogna, og finessene som er på den. Kjøpte min brukt fra 2006, og den er like fin og fungerende ennå. Anbefale spå det varmeste.

Hvis det er en ting som kan forbedres på vogna, så er det sporene på hjulene. De kunne vært dypere/ bedre feste innimellom.(men det er mulig mine hjul bare er veldig slitte også, for de har ikke vært utskiftet)

Skrevet

Jeg har ikke tenkt på at den er spesielt tungvint på snøføre, har brukt den to vintre. Har disse punkteringsfrie dekkene.

Skrevet

Absolutt en av de bedre på snøføre, og jeg har hatt min andel vogner.. =) Jeg vil anbefale den på alle punkter =) Elsker city crossen min =)

Skrevet

Takk for respons. Da tenker jeg det blir bestilt City cross i morgen ;-) Skal bli fint med ny vogn, hadde brukt til min forrige (den er ødelagt og var dessuten håpløs på vinterføre).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...