Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2009 #1 Skrevet 12. oktober 2009 Er det noen som veit hva som skjedde - var det ulykke eller sykehuset som gjorde feil, leste at en ung kvinne og barnet i magen døde i september i år
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2009 #2 Skrevet 12. oktober 2009 Du vet vel at dette skjer på de fleste sykehus med jevne mellomrom? Min venninne døde nettopp av svangerskapsforgiftning på Ullevål. Sånt skjer faktisk. Å leve er en risikosport!
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2009 #3 Skrevet 12. oktober 2009 Det var vel en ulykke/legetabbe etter som jeg har forstått. Hun ble sendt hjem igjen etter å ha vært på legevakten (tror det var med pusteproblemer) Dagen etter døde hun på sykehuset etter å ha dratt dit igjen og de greide ikke å redde barnet. Det var visst en blodpropp som forårsaket det. Vanskelig å oppfatte for en lege, men uansett bør man ta en høygravid kvinne som oppsøker legevakten alvorlig. Tipset må vel være å stole på seg selv og ikke gi seg selv om legene mener noe annet. Uansett kjempe tragisk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå