Gå til innhold

Tragedien Bærum sykehus


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som veit hva som skjedde - var det ulykke eller sykehuset som gjorde feil, leste at en ung kvinne og barnet i magen døde i september i år

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du vet vel at dette skjer på de fleste sykehus med jevne mellomrom? Min venninne døde nettopp av svangerskapsforgiftning på Ullevål. Sånt skjer faktisk. Å leve er en risikosport!

Skrevet

Det var vel en ulykke/legetabbe etter som jeg har forstått. Hun ble sendt hjem igjen etter å ha vært på legevakten (tror det var med pusteproblemer) Dagen etter døde hun på sykehuset etter å ha dratt dit igjen og de greide ikke å redde barnet. Det var visst en blodpropp som forårsaket det. Vanskelig å oppfatte for en lege, men uansett bør man ta en høygravid kvinne som oppsøker legevakten alvorlig. Tipset må vel være å stole på seg selv og ikke gi seg selv om legene mener noe annet. Uansett kjempe tragisk

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...