Mamma'n til Emilie <3 Skrevet 12. oktober 2009 #1 Skrevet 12. oktober 2009 Vet de har mange fine i name it, men har så mange derfra. Sparkebukser er jo det koseligste som finnes!
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 12. oktober 2009 #2 Skrevet 12. oktober 2009 Nå som vinteren nærmer seg, har jeg kjøpt en til jenta på Nøstebarn. De er helt fantastiske. Hadde en i fjor også (hun ble født i desember), og de har den heldigvis i store størrelser. www.nostebarn.no
Mamma'n til Emilie <3 Skrevet 12. oktober 2009 Forfatter #4 Skrevet 12. oktober 2009 takk for tips. finner jeg claire på nettet?
Babyønske �� Skrevet 12. oktober 2009 #5 Skrevet 12. oktober 2009 Cubus har litt sparkebukser. Ellers har en del babyutstyrsbutikker det. Claire er ikke så lett å finne på nettet. Jeg liker også godt klærne derfra, men sliter med å finne norske nettbutikker med utvalg. Noen nettbutikker med sparkebukser er: www.jorunns.com www.barne-mote.no www.barnegarderoben.no www.kidsloveit.no Hvor bor du? Litt lettere å tipse om butikker om man vet det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå